Nekad 12321314124124124143413 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004049201/

Ditt Hex-ID: 11000013e36df31

Vad är din discord tagg? znacky#5206

Vem var det som bannade dig? Ludde

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Korruption inom yrke, åker runt och Tazar andra spelare, Undviker support och ifrågasätter staffs

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mitt yrke till min fördel och åkte runt och tazade folk utan andledning. En till andledning var att jag inte ville hopppa supoprt när en staff skrev till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil med några vänner först sedan själv. Jag jagade en snubbe ett litet tag och fick tag i honom men släppte honom sedan. Efter detta åkte jag iväg en liten bit och såg några påvägen. Under detta tillfälle screensharade jag till mina vänner och de sa åt mig att drivebya med tazer. Jag åkte då tillbaka till de och skjöt de med min tazer och sedan stack jag iväg. Efter en liten stund när jag var tillbaka på polistationen så bad en staff(Ludde) mig att hoppa support och då sa jag vrf. Resten av konversationen i /m kommer jag inte ihåg såväl men jag hoppade iallafall aldrig support. Jag blev därför bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och jag håller med att jag ska ha en ban men jag har kört på servern länge och har tidigare varit mycket lojal till unive. Jag har inte spelat på andra servrar alls inom svensk rp eller rp generellt. Jag skulle verkligen uppskatta om jag kunde få unban eller sänkt ban och unban från dc men förstår om detta inte går.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika saker innan men vanligast har varit lall, vdm och andra små regelbrott som jag inte är stolt över. Men jag har lärt mig av dessa tidigare bans och de var länge sedan då jag tog en paus från unive i cva 2 månade r och sedan kom tillbaka. Så det var inte nyligen dessa bans skedde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssna på staff och hoppa support och snacka ur situationen genom att säga mitt perspektiv och förklarat vad som hände, detta hade kanske gjort så att han såg det bättre och inte gav mig en så lång ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag kanske inte borde rpa som polis om jag inte ska rpa 100% seriöst och jag bordfe alltid hoppa support direkt om en staff vill det. Hoppas ni förstår mig och väljer att unbanna mig eller iallafall sänka min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår till 100%

Ludde jag tycker jag förtjänar en till chans att bevisa min rp nivå för dig och även de andra i staff teamet, Vill både bevisa att jag kan krim rpa men också laglig rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka