Accepterad 12321314124124124143413 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004049201/

Ditt Hex-ID: 11000013e36df31

Vad är din discord tagg? znacky#5206

Vem var det som bannade dig? simmekung

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (34).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa att ord som inte var lämpligt i donation

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle köpa upp ett gäng och vi satt i donation. Min vän blev bannad för att han skojade med staffsen vilket jag inte tyckte var rätt gjort av staffsen. Därför så blev jag arg och agerade på ett dumt sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag skulle gärna bli unbannad då jag inte känner att det var min mening utan jag agerade av ilska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för mest lall eller sv bans.
Sedan så har jag blivit permanent bannad för att en staff gjorde fel och bannade mig för problem spelare när jag inte gjorde nåt.
Jag har också blivit bannad permanent för att jag slog ner en grabb på trygghansa och snackade ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hållt min ilska inne och inte agerade så som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska göra dumma beslut bara för att jag blir arg på en staff.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka