Nekad 12321314124124124143413 | Ansökan till Servervakt (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
45
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad heter du på discord? znacky#5206

Ange ditt födelsedatum 5 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan varje dag och slutar allt ifrån 14:00 till 16:00. Efter det så¨går jag hem och äter någonting sedan så går jag online och spelar med vänner vilket nästan alltid blir unive vi spelar. Sedan på helger så vaknar jag runt 11 och sedan äter jag lite och spelar under dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem och spelat unive sedan 2021 i september men min medlem har blivit dragen 2 gånger då jag 1 gång lämnade sdervern och 1 gång gjorde ett misstag. Men jag har spelat ända sedan dess.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/547483634920325147/1044939902057447434/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska göra mycket saker men det främsta enligt mig är att de ska hjälpa staffs och göra jobbet lättare för de. Detta kan vara att kicka folk som inte kan bete sig på servern och som har en väldigt låg rp nivå som att till exempel springa runt och lalla hur mycket som helst på piren och rdma eller vdma folk. Man ska även sv banna folk som går för långt och verkligen inte kan bete sig och sedan om det är väldigt illa så kan man sv banna först sedan skicka ut klipp på det till staffs som sedan kan förlänga bannen. Detta gör jobbet för staffsen mycket lättare och de behöver inte alltid ta alla reports och ha ett väldigt jobbigt och krävande jobb. Man ska även dva bilar vilket menas med att man tar bort bilar som är övergivna och som inte nån använder. Detta kan till exempel vara om en bil som är sönder och inte kan köras står mitt i en väg eller på ett dumnt ställe kan man dva den. Detta hjälper till med serverns prestanda och höjer nivån på server vilket kan leda till att fler kommer komma till unive och servern kan utvecklas ännu mer.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag vill ha ett extra ansvar på unive och jag känner att jag skulle kunna klara det. Man vill ju också bevisa för staffs att masn är kunnig inom sin rp och att man vill hjälpa till på servern. Jag känner att jag skulle passa som servervakt då jag kan alla kommandon och har varit det innan. Några exempel på kommandon är /kick, /svban, /dv och sedan hur långt avstånd bilen är efter. Man kan även skriva /sv och sedan skriva något då skriver man i en sv chat där man kan kommunicera med andra servervakter för att kanske få någons id eller om man undrar något som man kanske får eller inte får göra. Jag känner också att jag är redo att hjälpa unive och försöka få upp rp nivån och fåp in mer spelare på servern,

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kortfattat så är korruption när man använder sina perms för att hjälpa sig själv på något vis som att till exmpel ressa sig själv efter ett kriminellt scenario när man kanske har blivit 12 timmad eller nerskjuten. Detta kan även gälla om man bannar eller kickar någon för att hjälpa sig själv i ett scenario som om en kille slår dig och du håller på att dö så väljker du att kicka den som slår dig. Detta skulle även kunna räknas som sv abuse då du använder perms för din fördel. Konsekvensn av detta är såklart indragen sv men även ban skulle jag nog säga och det skulle inte ske om jag va sv.

Nekad, du har varit blacklistad och du har blivit bannad 21 gånger tycker det är överdrivet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka