Nekad 123123 | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knaga110

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114842342

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: szrapiksznonsz

Vad är din discord tagg? 8450#7496

Vem var det som bannade dig? J0NTE

Hur lång tid var din ban? 25 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Grov combatlogg. ~^8J0NTE. Återstår: 24 dagar 22 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämna spelet när en kille slog mig i GZ och börja loota mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawna och direkt blir slagen, Killen säger till mig att jag inte ska lämna för att jag kommer få flygblijett. Och jag gör ingenting han tar fast mig och börjar loota mig, så jag lämna. Sen kommer jag in i servern och ser att jag e bannad i 25 dagar för combatlogg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, eftersom det var inte jag som gjorde fel, killen börja loota mig direkt när jag kom in i servern + på GZ. KLART ATT JAG LÄMNAR

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear rp när en person håller pistol emot mig och jag knivhugger han. Snor bilar från GZ. rdm.
Jag har tagit lärdom av mina bans och jag kommer inte att upprepa dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade faktiskt inte kunnat göra annorlunda eftersom att det var inte jag som gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lört mig att inte lämna spelet oavsett vad som händer även om någon annan gör fel.

Har du läst våra regler? Ja

Du Ljuger i din Överklagan, du åkte i en bil, så kommer det ett par personer dom siktar pistol mot dig och du loggar, sedan väntar dom tills du joinar igen, och när du joinat och jag TP till dig, då loggade du igen, samt Undviker ban. bad även dig komma support men det sket du i, och detta är inte första gången du blivit bannad, du får vänta i 2 dagar innan du överklagar igen. så på måndag får du Överklaga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka