Nekad 123 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
563
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526048292/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d53f224

Vad är din discord tagg? vemvar

Vem var det som bannade dig? taxi3765, Mrking och hedgehog

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-10-05 111946.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är för en jätte seriös situation som hände för nån månad sen, och jag tycker själv att det var riktigt omoget av mig att jag sa till mina vänner att jag hittade philips adress men sanningen var bara att jag såg att någon hade kommenterat hans adress på ett av unives tiktok videos men jag har inte hans adress skulle aldrig ha försökt få fram mig till den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ig och rpa:de på min karraktär som jag var jönnsons bitr chef och jag stog bara afk och snackade med mina vänner i en grupp Utanför unive och sa till dom detta med att jag hade kommit över philips adress i ett tiktoks kommentarsfälte på unives video i tiktok då. Dom tänkte inte något om det och jag bara skrollade förbi tänkte inget av det det gjorde inte mina vänner heller. Så jag har INTE försökt komma fram till hans adress. Jag har INTE doxxat honom jag har bara sagt grejer och det var riktigt dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var främst fel vid min sida men jag känner att dom i support hann inte förstå mig jag hann inte förklara mig men såklart det är fortfarande stort fel vid min sida. Men jag vill bara få en adnra chans det är kallt ute nu och jag har inget att göra hemma om dagarna efter plugget vill bara spela ibland det är jätte kul.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag brukade sitta och tänka och tänka om det var värt det och i detta fallet kan jag säga att det inte var värt det alls jag skulle inte ha snackat om det och jag skulle istället ha bara skitit i det och skrollat bara.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagigt upp det alls det var fett dumt och jag vill bra få en andra chans hoppas ni kan förstå mig jag har försökt jätte många gånger med ban överklagan och jag hoppas att vi bara kan gå vidare och skita i det och jag förstår att det inte är en liten grej men jag har verkligen lärt mig en läxa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska tänka 5 steg före man gör något och man ska absolut inte snacka om något sånt men ni måste också förstå att jag försökte inte komma fram till hans uppgifter utan det bara kom från ingenstans helt ofröväntad och jag bara tog upp det vilket var dummt och jag skulle aldrig ha gjort kommer aldrig heller göra det igen. Så jag har inte doxxat eller försökt komma fram till hans uppgifter såg bara dom sa att jag såg att någon hade skrivit det och gick vidare. Hoppas att ni kan förlåta mig och att ni kan gå vidare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka