Nekad 11ziko | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

11ziko

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? 11ziko

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Tjena min karaktär heter Abdi Ursu han växte upp i Stockholm (Huvudstaden). Han var en ung kille han var runt 13 år gammal han bode med sin mamma och pappa, hela hans familj var rik han gillar tv spel. Han gick i skolan som vanligt men han blev mobbad han hade runt 1-3 vänner men han brukar inte gå till skolan så ofta han brukar mest tänka på hans framtid och tvspel, Som ung vill han bli en streamer men han hade mycket personer som hatade på han men han gav aldrig upp. (EFTER 4 ÅR) börja han streama han fick en gaming dator som han har jobbat för han brukar jobba hemma och hjälpa familjen osv, Han hjälper sina föreldrar och syskon och sparade pengar men efter så börja han köpa en bra gaming dator för att han blev mobbad för att han hade en dålig dator men efter han köpte hitta han ett spel som kallades för fivem han tyckte att det var roligt, Han går in i fivem sverige och kollar vilken är den populär så ser han Unive Roleplay han skrek wow runt 300 personer i UNIVE!? Så gick han och pmade Philip320 och staffsen så fråga han om man kunde bli streamer men dom sa du har för lite följare.. Efter det där så fixade han jätte mycket videos skaffade sammarbete med sina vänner ungefär 2 och sen så försökte han få lite följare och likes han försökte dag in och ut men han tyckte att det var för svårt så fick han hjälp av sin pappa (EFTER 1 ÅR) Så får han 1 million följare!! och runt 4 tusen viewers han gick in igen och fråga staffsen och blev streamer och hade roligt med sina nära och kära :) **TILLSAMMANS ÄR VI UNIVE ROLEPLAY!!**

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket grejer t.ex Bli Sjukvårdare och bidra med serverns rp så dom andra in behöver ha så tråkigt och dö, Utan att dom får hjälp av oss sjukvårdare!! Jag har mycket erfarenheter och har spelat på andra seriösa rp servers.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder t.ex att du du kör för att finna inte för att har kul eftersom det blir råkigt för dom andra och för att motpartens ska ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JAAAA || RDM = Random Deathmatch Altså att du dödar någon utan anledning | VDM: Vehicle Deathmatch När du använder ditt bil som ett vapen | COPBAIT När du försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har spelat på mycket rolspel servers och seriösa t.ex Vein Roleplay, Trakten, Smg,

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte som jag vet just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka