Nekad 11ziko | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

11ziko

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? 11ziko

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Han är 29 år gammal. Abdi,t uppväxt var svår han hade inte många vänner varken i eller utanför skolan han försökte ta livet av sig ett flertal gånger vilket var väldigt sorgligt men hans föräldrar dom tyckte det var bra dom slog han så han hade blåmärken och höll på men en dag så kom polisen och Abdi öppnade och det blev en husrannsakan i hela huset det var nämligen grannen som ringt in till polisen men efter det så var mamman och pappan bara borta men några år senare så hittades dom i en grav under huset för det fanns en gång dit det var nämligen den nya husägaren som hade hittat dom och blivit rädd och fått en stroke och sorgligt nog strukit med. Abdi levde livet däremot han fick vad han ville av sin nya “familj” han var bortskämd och vande sig men efter ett tag när han kommit upp i 17 års åldern då fick han inte allt han ville mer han fick köpa saker själv och då kom han på iden om att trycka i en flaska med laxeringsmedel i sig och det gick sisådär han hade toa paus efter toa paus hela tiden det luktade skit i hela huset men det hjälpte inget han fick åka till doktorn där läkaren var en idiot och tryckte i han ännu mer för att han trodde det skulle bli bättre men det blev bara värre så Abdi gick inte mer till doktorn och efter ett tag så började Abdi att må bättre. Abdi var sen men vid 19 års åldern så skaffade han sitt körkort och skaffat sig en lägenhet han ville ha en dyr och snabb bil men problemet var att han inte hade några pengar så han valde att ta ett stort lån och det var det dummaste beslut han kunnat gjort. Han köpte en ny Corvette han visste att han inte skulle ha råd att betala igen lånet han hade både lånet på bilen att betala och hyran för hans lägenhet efter 3 månader så blev han vräkt från lägenheten och fick leva i sin bil. Tillslut hade han inte längre råd med bilen och han hamnade i stor skuld han bodde på gatan nu mera, banken var efter honom så han valde att fly till Unive där Abdi skulle börja om sitt liv på nytt,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med olika roliga senarion i servern, Ganska roligt rp miljö

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara ska spela för sin egen vinst utan man ska även spela för motpartens vinst. exempel om man blir stoppad av polisen och om man drar då kan man istället för att bara dra låta dem komma ikapp en och gripa en då vinner dem också på scenariot och inte bara den som flyr.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random Deathmatch Altså att du dödar någon utan anledning | VDM: Vehicle Deathmatch När du använder ditt bil som ett vapen | COPBAIT När du försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Har mycket timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gillar rollspel och jag respekterar dom ägarna och jag har tänkt på att donera för krim för att jag tycker att denna server är seriös roligt samt har varit uppe länge så jag tycker att det är värt att köpa men jag är en person som har respekt mot alla staffs men mot medlemmar har jag ochså men om dom är respektlösa emot mig såär jag ochså det. Jag är en person som gillar att rapportera bugs och folk som fuskar på detta server men ni använder världens bästa anticheat | UNIVE ON TOP |

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka