Accepterad 112Walter | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

112Walter

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255148101/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KrullBagge

Vad är din discord tagg? 112Walter#0992

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? stöld av tjänsteman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bar ett tjänstevapen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag var på väg till Brittas när det plötsligt kom en bil i 200km+ körandes på fel körfält mot mig vilket ledde till en rejäl krasch. Därefter bad jag honom swisha och han vägrade! Tillslut efter ett långt argument knuffade jag till honom och sa till honom på skarpen att swisha, men han vägrade... Jag slog till honom igen och han gjorde samma mot mig. Efter några slag fram och tillbaks fick jag sista slaget. Han var medvetslös. Jag lootade honom och hittade en taser och en Sig Sauer. Jag tog Sig Sauern för att jag då trodde det var en normal pistol och att det inte står i reglerna att man inte får bära en Sig Sauer. (Vad jag vet).. Men tasern tog jag inte för att jag visste att det var ett tjänstevapen. Nu en vecka senare blev jag bannad för "Stöld av tjänsteman". Jag har även klipp på denna situationen som jag visade en support, och han bad mig göra en ban överklagan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att detta var en felaktig ban då det inte står någonstans i reglerna att man inte får bära en Sig Sauer. Dessutom hade jag inte lootat en tjänsteman vilket var anledningen till min ban. Jag visade klippet för en Support och han tyckte också att jag inte gjorde något större fel. Samt tyckte han att reglerna inte riktigt är tydliga. Vilket jag håller med om.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit falskt bannad innan. Sedan har jag blivit bannad för RDM.. Vilket jag har lärt mig att man absolut inte får göra! Sedan kommer jag faktiskt inte ihåg vad mer jag har blivit bannad för, men det var precis när jag börja RP:a.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga staffs om det var okej att bära det vapnet. Vilket var dumt av mig att inte göra!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Absolut! Att inte man absolut inte fåra bära Sig Sauer eller någon annan slags tjänstevapen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka