Accepterad 112Walter | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

112Walter

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255148101/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: KrullBagge

Vad är din discord tagg? 112Walter#0992

Vem var det som bannade dig? Det vet jag inte eftersom jag inte kan se vem som bannar på discord.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står ingenting.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var otrevlig mot Staff i ett argument.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamna i ett scenario i Marja-Lisa där jag blev kickad för "Lall". Direkt efter det hoppade ja support för att jag ansåg att kicken var felaktig då jag inte hade sagt ett pip inne på Marja-Lisa. När jag joinade support var jag ganska arg i tonen och sa grejer som jag inte skulle ha gjort. Tex "Du har inte alla hästar i stallet". Nu i efterhand har jag tänkt till och anser att detta var jättedumt. Jag kan förstå varför Staffen råkade kicka fel person eftersom att det var kaos inne på Marja-Lisa och i princip alla skrek på varandra. Iallafall var detta jättedumt av mig och kommer aldrig att hända igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban eftersom att jag sa saker som jag inte skulle ha sagt till en av era staffs. Vilket jag ber hemskt mycket om ursäkt för.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inte joina discord då det var bara en kick vilket inte alls är en stor grej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut! Att aldrig vara otrevlig mot en staff eller någon annan i eran discord över huvud taget.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka