Nekad 112aina | Medlem ansökning [lazer73

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

112aina

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olle

Vad är ditt discord namn? 112aina

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olle bolle 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, snäll, bra struktur

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olle Bolle har haft en väldigt svår uppväxt både ens föräldrar har varit alkolister och bråkat och slåts mot varandrara. Hans vänner i skolan o fritiden har häller inte varit det bästa för hela Olle har drabbats av hans föräldrar men han har alltid haft ett hjärta av guld i alla olika sitvationer han har varit i. Dom ända personerna han har kunnat vänt sig till är Farfar o Farmor men dom finns tyvär inte idag. Han har alltid haft ett stort intresse av Bilar som han fick av hans Morbrorsom han fick hänga med när han inte mådde så bra, han fick t ex sittai bilarna, meckat lite med dom, varit i garaget och hjälpt alla där osv, Han framtida planer förnutiden är inte så stora förutom att han jättegärna vill bli anställd på Marja- Lisa i Unive staden. Han har nästan alltid varit och hälsat på dom och snakcat med alla anstälda där och haft super trevligt och därför är hans största framtidsplan att få vara en del av Marja Lisa i Unive stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med helt underbar rp. På varje server jag spelat på har jag alltid varit den som DOMINERAR med rp rent ut sagt. Jag kommer hålla mig till alla regler som finns på servern och hålla mig till realiskt både för rpens skull och för det blir roligare o bättre. Jag kommer blandannat bidra till välfigt proficonell rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t ex båda polis och kriminell ska ha ett roligt scenarion man får tänka lite på hur man gör ett scenario och hur det blir för motpartens sida för ifall en kriminnel bara gör ett tråkigt och väldigt oplanerat rån t ex så blir det inte kul för poliserna eller t ex ifall allt som kriminella gör ska vara rätt så blir det oxå väldigt tråkigt har varit med rätt mycket med sånt att det är brist på på såns så därför kommer jag bevisa för er att det måste finnas och jag kan göra det bra osså.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men jag kommer inre ihåg vad som hände jag råkade lalla för mycket.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? T ex Fear rp att det inte är bra hur personen rpar t ex slår någon som riktar vapen mot en eller VDM som är Vechile death match att man använder ett fordon som ett vapen. Eller COPBAIT att man "vill" få ett polisjag att man kör förbi en polis typ 5 gånger får att få en jakt. Sen POWERGAMING att man t ex inte rpar på skador när du krockar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte så mycket bara att jag är väldigt bra på att rp, bara ni ger ig förtroendet annars inget mer. Ha det bra!

Nekad.
Anledning:
Du får inte heta samma in game som i verkligheten, byt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka