Nekad 111toro | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

111toro

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? 1pelle

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2012

Berätta om din karaktär. Bo var en ung man på 24 år med ett stort hjärta och en äventyrlig själ. Han hade alltid drömt om att resa världen runt och uppleva allt som livet hade att erbjuda. Trots att han var uppvuxen i en liten by på landsbygden hade han alltid haft en outtröttlig längtan efter att utforska det okända. Bo hade en passion för naturen och älskade att vara utomhus. Han spenderade många timmar vandrandes i skogarna och klättrandes i bergen i närheten av sitt hem. Han kände en stark koppling till naturen och fann lugn och frid i dess skönhet. Men trots sin kärlek till naturen kände Bo att han behövde se mer av världen. Han sparade varje öre han kunde och planerade noggrant för sin första resa. Han visste att det skulle bli en utmaning att lämna sitt trygga hem och ge sig ut i det okända, men han visste också att det var det enda sättet för honom att verkligen uppfylla sina drömmar. Och så en dag bestämde sig Bo för att ta steget och ge sig av. Han sa farväl till familj och vänner och lämnade byn bakom sig för att ge sig ut på sitt livs äventyr. Han reste till avlägsna platser och upplevde nya kulturer, språk och traditioner. Han kände sig levande som aldrig förr och kände en frihetskänsla som han aldrig hade känt tidigare. Bo visste att han hade gjort rätt beslut och att han aldrig skulle ångra sin modiga resa. Han fortsatte att resa världen runt, och vart han än gick så spred han glädje och inspiration till dem han mötte på sin väg. Han visste att livet var fullt av äventyr och att han bara hade tagit de första stegen på den långa resan som var hans liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bättre rp i de scenarion som jag är med i. Jag kommer att bidra med en bra social rp. Ni på Unive kommer att få en mer skicklig rpare som kommer kunna lyfta rpn och göra så att alla känner sig välkomna att rpa. Med en skicklig rpare så menare jag att jag har ungefär 3 års erfarenhet av rp och ungefär 1250 timmar på olika rp servrar här i sverige.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska kunna förlora i ett scenario utan att bli ledsen. Man spelar ju rp för att ha kul och inte för att alltid vinna och ha makt. Tex om man är polis så kanske man inte ska skjuta däck precis efter ett butiksrån/bankrån

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. 1. Rdm (random death match) är när man går fram till någon och skadar den utan anledning med tex kinv,vapen 2. Meta gaming är när man tar information från discord eller andra källor. 3.Nlr är när man tex blir kidnappad av ett gäng sedan så sjuter dom dig då får man inte komma ihåg något från det scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat i ungefär 3 år. Jag har spelat på serverar där jag har gått under reglen social rp. Jag har ca 1250 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka