Nekad 111toro | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

111toro

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? 111toro

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2012

Berätta om din karaktär. Bo är en 24-årig kille med ett utåtriktat och energiskt temperament. Han är lång och smal med ljust hår och blå ögon som gnistrar av nyfikenhet och livsglädje. Bo är en äventyrslysten person och älskar att testa på nya saker och utmana sig själv. Han är ambitiös och målinriktad när det kommer till sitt intresse för musik och spelar både gitarr och trummor i ett lokalt band. Bo är även en skicklig fotbolls spelare. Han är kreativ och spontan, och gillar att improvisera och ha kul med sina vänner. Bo är en social person som trivs i grupp och är alltid en energisk och positiv kraft att ha runt sig. Han är en bra lyssnare och stöttar gärna sina vänner när de behöver det. Trots sin ungdomliga entusiasm har Bo en mogen och ansvarsfull sida, och tar ansvar för sitt liv och sina val. Med sitt charmiga leende och varma personlighet är Bo en person som lätt får andra att känna sig välkomna och bekväma omkring sig. Han har en förmåga att sprida glädje och positiv energi vart han än går, och är en person som många ser upp till och beundrar för sin entusiasm och livsglädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan nog bidra med en bättre rp i de scenarion som jag kommer att vara med i. Jag har trots allt en del erfarenhet om rp och gillar att spelaa både som polis och har gjort en del men det som jag nog gillar mest är att vara kriminell. Och kommer nog därför att göra det. I de scenarion som jag kommer att vara med kommer jag att alltid ha en bra och social rp och utgå från vad min karkatär skulle gjort i det sammanhanget.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha roligt i ett scenario och inte bara vinna hela tiden. Tex låta de kriminella köra iväg på ett butiksrån och inte bara poppa däck direkt. Detta är ju ändå ett spel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. 1. pwg2 är när man rpar för makt och pengar. 2. Meta gaming är när man tar information från discord eller andra källor. 3.Nlr är när man tex blir kidnappad av ett gäng sedan så sjuter dom dig då får man inte komma ihåg något från det scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat i ungefär 3 år. Jag har spelat på serverar där jag har gått under reglen social rp. Jag har ca 1250 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Ditt discord konto behöver vara minst 2 veckor gammalt.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka