Accepterad 10kr | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

10kr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093209172/

Ditt Hex-ID: steam:110000143875854

Vad är din discord tagg? Xeno.#5330

Vem var det som bannade dig? Troy

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja dem valde att banna mig då de va väldigt dålig rp nivå av mig och det jag gjorde är verkligen inte okej då det är regelbrott och om man bryter om reglerna så blir man bannad. och att vi körde runt i trygg-hansa bilar utan att va i tjänt och att vi inte hade kläder på oss de va inte heller okej jag är väldigt besviken över mig själv för detta va inte okej och detta kommer inte upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de va så att jag och min chef va vid parkeringen utanför trygg-hansa sedan gick jag fram till han sen så sa han nått jag kommer inte riktigt ihåg sen sa jag ska jag prutta på ditt ansikte eller och då sa han om du gör de kommer du få se sen skrej jag /me pruttar på hans ansikte sen så slog han ner mig och då sprang han till sin bil och då sprang min chef efter han och sparka på hans bli och efter de kommer min chef tillbaka till mig och säger vi kör efter han sedan är vi vid en tank station och jag vdmar han och powergamar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle absolut säga att detta va mitt fel för det är inte svårare än så jag bröt mot serverns regler och om man gör de är de stor chans att man blir bannad och de jag gjorde va inte okej jag ber verkligen om ursäkt till han som va med i denna incidenten och troy som va i support jag ber verkligen om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nåra stycken av bannsen va felaktiga och dem löste jag men dem flästa va från när jag va rätt så ny inom rp och inte visste hur rp fungerer etc. Så dem flästa va inte velaktiga. Och jag har lärt mig från mina banns speciellt denna att man inte ska förstöra för andra som inte gör nått fel för folk vill ju bara rpa och så kommer jag t.ex och bara förstör då tycker ju dem inte att det är så kul. jag vet inte hur många bans jag har

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle inte jagat han eller kört in i han med Trygg-Hansa bilar speciellt när jag inte är i tjänst för om jag inte skulle gjort de skulle jag inte bli bannad och att vara bannad är verkligen inte kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de jag har lärt mig är att inte vdma folk för det är regelbrott och att rpa på mina skador som jag inte gjorde i denna scenario och att ha på sig arbetskläder och vara i tjänst om jag ska köra arbetsbilarna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka