Accepterad 10kr | Ban överklagan (XENON)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

10kr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093209172/

Ditt Hex-ID: steam:110000143875854

Vad är din discord tagg? Xeno.#5330

Vem var det som bannade dig? Xenon

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för helt enkelt bröt mot servern regler de va lall 1 för att de va på piren samt att efter att jag blev nerslagan kunde jag bara gått därifrån istället från att slå han som jag då gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja de va så att igår va det helt kaos vid piren under bron längst ner på piren och jag och min vän hörde att de va fight och sen så går vi ner dit så är de fight och alla slåss och min vän slogs med 2-3 personer och han blev bannad i 1 timme aja de va de men sen så kom det en kille och slog mig sen sparkar han mig 1-2 gånger och så springer han iväg men jag hinner ställa mig upp och slå han 1 gång sen blev jag bannad de va allt jag kommer ihåg. Jag ber verkligen om ursäkt för detta som jag gjorde och ska försöka mitt absolut bästa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle inte säga att det va en felaktig ban för att jag och han bråka ju istället efter han hade sparkat mig kunde jag bara gått därifrån istället för att slå han då skulle jag formodligen slippa att bli bannad och att vara bannad är verkligen inte kul.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla mina tidigare bans va ej felaktiga majoriteten av bansen va ej felaktiga då dem flesta va ifrån då jag va ny till rp och en kunde reglerna etc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag kunde gjort annorlunda va att inte slå han 1 gång till jag kunde bara gått därifrån istället för att slå han för då skulle jag förmodligen inte vara bannad just nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja skulle säga att jag har lärt mig rätt så mycket från denna ban de jag kan göra är att inte fortsätta sånna scenarion för de den andra personen va också fel och de jag menar med detta är att bara för att någon annan gör fel betyder de ej att jag också måste göra fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka