Accepterad 10kr | Ban överklagan (HenSi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

10kr

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093209172/

Ditt Hex-ID: steam:110000143875854

Vad är din discord tagg? Xeno.#5330

Vem var det som bannade dig? HenSi

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem banna mig helt enkelt för att jag gjorde regelbrott och regler finns för en anledning och om jag skulle vara staff och sett nån göra de jag gjorde skulle jag självklart bannat han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg så mycket men det va så att jag och min vän såg en grabb på rondellen så va han tydligen afk jag visste inte de sen så försöker vi prata med honom och han svarar it sen så hörde jag nått ljud från hans mic och så trodde jag att han bara ignorerade oss så vi åker iväg sen så kommer vi tbx och så tar jag han i th sen så kidnappar vi han samt dödar han det blir då powergaming 2 samt rdm för jag märkte sen i support att han bara va afk så det va mitt fel och jag ber verkligen om ursäkt till han som jag 12 timmade samt till alla staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alla dagar i veckan att det va mitt fel det va jag som hade missförstått detta scenario och om man ska göra ett personrån ska man inte döda personen som jag då gjorde och jag gjorde samt regelbrott och om man gör regelbrott så ska man få nått straff för de för om jag skulle varit staff skulle jag bannat den personen jag ber verkligen om ursäkt och jag lovar detta kommer aldrig att upprepas!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem flesta av mina tidigare bannas har varit felaktiga eller så va dem från när jag va ny till rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunde gjort eller det jag borde ha gjort är att om han inte skulle varit afk och jag kidnappa han det jag göra är att inte döda han och han va afk det blir båda rdm samt powergaming 2 som är grova regelbrott och jag lovar detta kommer aldrig att hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att om en person står helt still och inte svarar på en när man pratar då är han förmodligen afk och det sista man ska göra då är att ta han i th och döda han och ta alla hans saker det är det sista man ska göra om detta händer mig igen och jag märker att en person är afk så kommer jag bara köra iväg och inte göra nått. För det jag gjorda va ganska grova regelbrott. Och jag ber verkligen om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka