Nekad 100Hugo | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100Hugo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Hugo3939

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Knogjärn. Han är 35 år. Som liten var han väldigt ordningsam. Han var som en mini polis. Han skötte sig och följde alltid lagen. Han har alltid haft ett stort hat mot kriminella och speciellt gängkriminella. Det var nämligen så att när han var 10 år sköts hans pappa till döds på jobbet. Hans Pappa jobbade som polis. Efter det har Jörgen alltid varit på lagens sida och alltid strävat efter att göra samhället bättre och rensa gatorna från kriminella. Jörgens största dröm har alltid varit att bli polis. Han har flera intressen tillexempel att han alltid gillat billar. Speciellt dom snabba. Hans favorit märke har alltid varit Ford och hans dröm är att få äga en Ford mustang GT. Han har även haft ett intresse för vapen sedan han var liten då hans pappa tog med han till skjut banan och sen dess har Jörgen älskat prickskytte och vunnit flera tävlingar i det. Sedan pappans död har han haft det svårt att visa känslor eftersom Pappan var den enda han verkligen kände att han kunde prata med. Hans mamma blev skärrad efter olyckan med pappan och började dricka väldigt mycket. Det gjorde att Jörgen blev en ensamvarg men nu har han tagit det stora steget och flyttat från Norrköping till den stora unive staden. Ett av hans mål nu är att han vill få nya vänner och han vill även rensa gatorna på kriminella och hans största drömmar är att få bli en polis och att få äga en Ford mustang GT.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och roliga scenarion där alla kommer ha sköna vibbar när jag är med och att utveckla servern så mycket som möjligt från mitt håll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att spela för mortparten menas att man spelar för rp:ns skull och inte för att vinna scenariot, dvs att om man har kidnappat t.ex en från ett gäng man har krig emot så ska man göra så att scenariot blir realistiskt och bra för både en själv och för den som blir utsatt. Helt enkelt så menas det att man ska spela så båda parterna har ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan alla reglerna som t.ex Copbait: man ska inte ta upp polisens uppmärksamhet i onödan eftersom de har bättre för sig att göra än att gripa lallare. Metagaming: man tar inte saker OOC in till rp:n som att kolla på en streamers stream för att hitta drogställen eller streamern. Metagaming kan även vara att man sitter och snackar i discord för att hjälpa sig själv eller en vän i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rp:at litegrann på små servrar och vill nu ta det stora klivet till unive, sveriges största rp server för att jag känner att jag kan utvecklas och bidra till bra och roliga scenarion eftersom jag känner nu att jag har koll och är redo att rp:a på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka