- Meddelanden
- 425
- Reaction score
- 10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Melanomen
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? 100gubbe eller Ahmedboi de lagga ibland
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att börja med att anställa pålitlig folk samt kungliga annars kan jag ha en utbildning för dom jag kommer att ha folk som är aktiva sedan ha öppet ofta samt ha bärningsbil utbildning så vi kan rpa med såna jag vill att mina anställda ska ha bra rp när dom lagar bilarna men det viktigaste enligt mig i början det är att höja aktiviteten
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan samt är jag bil kunglig i irl
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 7 dagar i veckan i vanliga fall har varit lite denna månad men är tillbaks nu
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Yess
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? 100gubbe eller Ahmedboi de lagga ibland
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? Ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att börja med att anställa pålitlig folk samt kungliga annars kan jag ha en utbildning för dom jag kommer att ha folk som är aktiva sedan ha öppet ofta samt ha bärningsbil utbildning så vi kan rpa med såna jag vill att mina anställda ska ha bra rp när dom lagar bilarna men det viktigaste enligt mig i början det är att höja aktiviteten
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan samt är jag bil kunglig i irl
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 7 dagar i veckan i vanliga fall har varit lite denna månad men är tillbaks nu
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope
Har du läst våra Regler? Yess