Accepterad 100gubbe | Ban överklagan [wille1910]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198307257449/

Ditt Hex-ID: 110000114aeac69

Vad är din discord tagg? 100gubbe#5877

Vem var det som bannade dig? ben 10

Hur lång tid var din ban? 16 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag och min polare skulle till stranden men jag tog våran gäng helikopter till stranden och landa där, Sedan två min efter så blir jag bannad, utan att bli pmad, varning eller tillsagt. Bara en direkt ban. Tycker de är dåligt av staffs för att kunde ha tagit lärdom av min varning elller pm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vice boss tänkte ta helikopter till stranden. Men han sa att du får ta den och jag tar bilen. Sedan flyger/åker vi dit för att landa dära. Sedan när jag landar där, två min efter så blir jag bannad-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50 Fel av mig för att jag borde ej ha tagit en helikopter till en plats utan en heli pad, men fel av staffs att säga till kanske inte göra om de eller ge mig en varning , eller skicka ett pm t mig så att jag flyger bort från platsen och inte gör om de. För hade inte det i minnen om att de fanns ingen suntförnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Rdm. Det var när jag och en polare skulle göra byteshandel. Sedan kommer det en rs6 Och börja slå oss. Sen tog jag och min polare kniv och knivhögg båda.2. äre Vdm. Körde min rs6 på motorvägen i 370kmh sedan står det en person mitt på vägen och jag kör över den. 3. Var lallare. En person kom fram till mig och började slå mig medans jag satt på min moped. Sedan tog jag fram min kniv och knivhögg han en gång. Sen efter det blir jag avstängd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde ej i dedär scenariot/situationen tagit en helikopter utan att borde ha tagit ett fordon tex en bil eller fyrhujling eller cross.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig mycket nu om sunförnuft och tagit lärdom. Staffs kommer ej se mig igen göra något liknande som jag gjorde. Ska föröka mina förmågar att förbättra min rp nivå för att biddra denna server till en bättre plats!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka