Nekad 100gubbe | Ansökan till Ped Karaktär [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100gubbe

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2021

Vad heter du på discord? 100gubbe#5877

Ditt Hex-ID 110000114aeac69

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nope

Vilken ped ansöker du för? https://wiki.gtanet.work/index.php?title=File:SouCent02AMY.png

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. . Kommer också att försöka göra de bästa scenarion med andra personer som deltar i scenariot. (skrev hära först för att pallar it gå sist på hela texten.)Min karaktär heter raul ibrahim. Raul är 22 år och reste från staden Nätverket till Unive. Rauls pappa lärde han att alltid hata poliser. Men raul tyckte ej om de. Han tycker att alla poliser är inte dåliga. Men rauls pappa säger de för att hans brorsa mahmoudi blev misshandlad av poliserna, torterad också. Men raul hatar en grej. Och det var att ett kriminellt gäng som heter narcos hade utrotat hela rauls familj och hela hans släkt träd. Så han vill gå med ett gäng och utrota hela dedär gänget så fort han får tag i de- Men han vet själv att de kmr ta tid. Ruals bästavänner heter Diablo ozy och Wille. Raul gillar äta mycket mat (hane fet) han gillar också att spela mycket fotboll och gillar att resa mycket utomlands. Raul är också ganska rik. Han har en Audi rs6a och en bugatti divo i garaget. Raul har också adhd. Med det menas är att han kan få damp närsomhelst. Bara minsta lilla kan han få damp och börja ta sönder saker. Även bilar. Det var allt om Raul! varför ska ped bidra me bättre rp=Eftersom att min karaktär är lite såhär gangster och han har lite aggressionsproblem och dendär pedden beskriver nästan min karaktär. Bir också bättre rp eftersom att jag är med ett blått gäng och pedden jag ansöker till har också en blå hat/durag.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Att jag försöker prestera allt jag kan för att få bästa rpn och tar Unive servern väldigt seriöst. Och jag gör det min karaktär gillar att göra och lallar inte tex gå på torget o ba lalla me medlemmar. tex slå de elr vara väldigt uppkäftig utan anledning.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped karaktär eftersom vill att alla vem Ralle är. Kommer kunna rpa 2x bättre än jag gör nu helt ärligt och kommer också va roligt för andra personer eftersom de ser en ny gubbe/karaktär. Och vill ej heller se ut som andra personer i sevrern eftersom folk har rpat på mitt ansikte utan att jag har träffat de,

Vad är dina mål med en ped karaktär? Göra jätte roliga scenarion me andra personer med pedden jag kommer att ha och att också andra personer att skratta väldigt mycket för att de kanske ser en ped som de aldrig har sett. Och kmr att få mitt gäng bli ett riktigt bra gäng eftersom min karaktär liknar mitt gängs färg. Alltså han har en blå durag. Det var allt för min ped ansökan hoppas att jag lyckar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka