100Alex | Ansökan till Support [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100Alex

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Karlsson

Vad heter du på discord? Alex#1249

Ange ditt födelsedatum 5 Augusti 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan vilka tider kan du oftast spela? ommer kunna spela hela tiden ungfär Måndag 15:30 - 22

Tisdag 15:30 - 22

Onsdag 15:30 - 22

Torsdag 15:30 - 23

Fredag 14:00 - 04

Lördag 14:00 - 04

Söndag 14:00 - 02

Kan variera ifall jag ska på kalas eller ut med kompisar .

Berätta om dig själv Hej jag heter Alex och på frtitiden gillar jag att spela fivem och fotboll desstuom kör jag moppe men slösar mycket tid på fivem nu när det är sommarlov. Jag är en duktig fivem spelare som har slösat mycket på fivem och är en ganska trevlig person. 16år fyller 17

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli Staff, skulle jag börja med att specca Hela tiden, svara på ban överklaganden, hjälpa folk i väntrummet, hjälpa nya personer, och massa annat gott staff arbete. Jag hade tagit detta jobb seriöst som fan och med mina erfarenheter så kommer detta funka galant. Jag hade blivit vän med alla så man får en bättre inblick och om man behöver hjälp med nått så skriver man till dom. Men eftersom att jag är erfaren och duktig så kommer jag inte behöva hjälp. Om jag ser en Rdmare som mass rdmar hade jag skickat iväg honom på en ban Permanent och om han väljer att göra en banöverklagan får han ta det med mig och om han lägger ner tid och engagemang i den så kommer det leda till en unban men va med på server mötet där Phillip sa att man inte skulle urbana folk som har blivit bannade om dom inte gör en galan unban ansökan eller att dom vart felaktigt bannade. Jag kommer alltid ha medal nedladdat för Bevis om någon högre Staff frågar om det. Om någon blir av med något kommer (HEN) alltid behöva ha bevis för att jag ska kunna lita på den och dessutom är jag väldigt duktig på den tekniska sidan jag har alltid varit det och kommer hjälpa alla med den hjälp dom behöver. Om det är ett scenario som pågår kommer jag alltid låta det spela klart sen när det är klart kommer jag in och diskutera det

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har alltid spelat på Unive sedan den hette mutlistaden det är en server jag älskar från botten av mitt hjärta och kommer alltid göra det.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag har alltid älskat att göra support/staff arbete eftersom jag är duktig på det och älskar att hjälpa stora comonity som Unive. Det är alltid 100 tals spelare inne hela tiden det betyder att vi har ett otroligt ansvar och det älskar jag. Jag har upplevt mycket lall och det gör det så tråkigt och därför är jag sugen på att komma in och hjälpa till med allt och se till at RPn utvecklas ännu mer en vad den har gjort.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag vill att alla ska ha det kul som sagt jag är en väldigt snäll person som älskar unive och kommer hjälpa alla som sitter i support och väntar på hjälp och alla repports som kommer. Är väldigt kreativ person som kommer ge förslag till servern som kan vara bra men samtidigt Förslag som kommer diskuteras igenom spelare och staffs. Jag kommer svara i dms ifall någon behöver hjälp och kommer vara aktiv 24/7

Har du några tidigare erfarenheter? Har mycket erfarenhet då jag har varit Staff här förut innan revanpen och det gick bra men sedan så orkade jag inte eftersom skolan kom i vägen och vart tvungen att plugga otrligt mycket men nu är allt klart och jag har varit Staff på Östermalm, Södermalm,Unive,Inference,Nordic RP,Heaven.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan alla kommandos och har varit Staff på en massa servrar som Östermalm Multistaden, Och massa mer men här kommer lite om mina kunskaper,
/setjob
/sqlunban
/noclip
/togglename
/bring
/tpm
/dv
/ooc
/kick
/goto
/freeze
/clear
/clearchatforall
/giveaccountmoney
/clearchatforall
/clearinventory
/sqlbanhistor
Finns mer commands men här har ni lite om vad jag kan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? 100% Jag lär mig saker snabbt och för mig är det enkelt att anpassa sig för nya system.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Mvh Alex100

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka