Nekad .

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Arvid

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Arvid 💯#0300

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? nu under sommarlovet så kan jag vara inne ofta, jag brukar vakna vid kanske 12-13 gå ut och sedan kommer jag oftast hem vid kanske 15-16. Så jag kommer vara väldigt aktiv, under skolveckor så kommer jag oftast hem vid kanske 3 och spelar till halv elva.

Hur länge har du varit medlem på Unive? För ett tag sedan så körde jag på denna server men bytte efter ett tag då jag kände att rp nivån var högre än min var just då, nu har jag börjat här igen och inskaffat mig en högre rp nivå och är redo att satsa allt på denna server!

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/752970840819236896/996140681741471745/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt innebär att man vill hjälpa till på servern så mycket som man kan, jag själv tycker att man som servervakt ska ta detta seriöst. Servervakter borde vara mogna, kunna alla regler och allmänt bra på rp. Som servervakt ska man snabbt agera ifall man ser något som inte står rätt till, som tex folk som vdmar, och allmänt lallar. Men som sagt så ska man inte leta efter fel, det gör rpn bara tråkigt. Man tar de sakerna som kommer.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är mogen och har läst igenom reglerna enormt mycket, jag har länge rpat och kan alla regler. Jag har både rpat krim och icke krim, alltså vanliga jobb som tex mekonomen. Jag har mycket erfarenhet inom rp och servervakts rollen. Jag vet när man ska agera, kan ge er ett exempel. Ifall du ser en kille/tjej på piren som sitter i en bil och kör på alla då måste man agera snabbt genom att banna dem.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är personer som vill förbättra rpn och inte bara för att få perms, en servervakt ska vara mogen och kunna hantera alla sorters situationer, allt från folk som skriker, folk som gör regelbrott osv.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption kan vara tex att man ressar sig själv bara för att man inte har mat, och orkar inte åka o köpa mat. Detta gör rpn sjukt mycket sämre. Det kan också vara att man har toggleid på bara för att kunna se folk i skottlossningar, det försämrar denna server sjukt mycket! Hoppas ni litar på mig!

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka