Nekad 100% | Medlem ansökning (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

100%

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Sticky#5285

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Bruno Bladh och är 25 år gammal. Han är en snäll och trevlig person som gillar att umgås med andra människor. Han växte upp i varberg med sin mamma Lisa, pappa Ola och familjens 2 katter Morten och Torsten. Som liten var han en person som gjorde allt han kunde för att alla skulle må bra, på dagis gjorde han allt så mycket som möjligt för att ingen skulle behöva vara ensam. När Bruno gick i 8:an började han att komma på något han ville jobba som, han pratade med sina föräldrar om vad dem trodde skulle passa honom bäst. Efter nästan ett helt år av tänkande hade Bruno kommit fram till att han vill bli polis. I gymnasiet gick han samhäll, han fick väldigt bra betyg och när han slutade 3:an på gymnasiet sökte han in till polishögskolan, Bruno kom in och han var förstås jätte glad och lycklig. Han gick fyra år på polishögskolan och efter det påbörjade han sin aspirant period i varberg. Efter 2 år som polis hade han tröttnat på att jobba inom ett så liten område som varberg och sökte därför till att bli flyttad från varberg till göteborg. Förflyttningen gick igenom och Bruno är nu Polisassistent i Göteborg och trivs jätte bra där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt bra Rp nivå då jag har väldigt mycket kunskaper inom att RPG har gjort det i 2 år nu så jag vet hur allting går till. Jag kommer ha en social och rolig rp när jag spela. Jag kommer även alltid spela så att motparten också har det roligt och inte bara jag. Har spelat på Swewawe. Penguin, infinity och Strive innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela så att motparten också får det roligt i ett scenario vi säger t.ex att Jag gör ett bankrån, då ska jag försöka rpa så att poliserna också har en chans att ta oss. Polisen ska också kunna ha det roligt i scenariot.

Hur hittade du Unive? Kollade på streams o TikTok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka