Nekad 1.yyosef | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yyosef

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1147 — Övrigt
Anledning: Hotar med att ta det på "andra sätt" om det ej tas i support
Personal: Berra1213
Datum: 2026-06-19
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev Shortlist Staff, under tiden jag var felaktig "Community Spärret" för Hets i OOC i 3 veckor totalt. Han förlänger först pga mitt rykte, men jag köpte ju mig ur unban från Toris och då hade hon glömt att återställa ryktet till exemplarisk. Det var 5 dagar kvar tills spärret tog slut alltså (23 juni). Jag blev shortlist igår., jag skriver till Berdan att om han kan ge mig en chans för då blir jag snart Helper och vill göra mitt bästa för servern. Han väljer att ta bort rollen och då argumenterar vi båda emot. Eftersom jag har ingen chans längre emot honom, då skriver jag "vi kan ta på ett annat sätt" om det ej tas i support. Jag menade alltså "högre uppsatta". Men ifrån hans perpsktiv då tror han alltså något hotfullt vilket är ej sant.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ej ansvar eftersom jag har ej gjort något fel.

Vad har du lärt dig sedan dess? Inget, för jag har inte hotat Berdan. Jag vill gärna snacka situationen till han i Support, men han vägrade, därav skriver jag vi kan ta på ett annat sätt där jag mena till högre uppsatta.

Varför ska vi ge dig en till chans? Har inte gjort något hotfullt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Det har jag.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Kan Admin eller Lead Admin ta detta? Vill ha erbjudande, så jag kan ta kontakta med dom i PM.

Fick tydligen en ny ban status att jag har hotat att komma hem till den? Men finns inget konkreta bevis. 1781828643658.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka