Nekad 1.yosefz | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yosefz

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.yosef

Ditt Hex-ID: Behövs inte.

Vad för typ av beslut gäller det? 1 månad 520kr Prisökning och 20 poäng.

Vem/vilka tog beslutet? alec

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag skrev "hoppa av den" till RA i krim chatten.

Hur är beslutet felaktigt? Anledningen varför jag skrev det, var ju att han skrev till Alec att ge mig krycka i 60 minuter, vilket Alec var så sjukt snäll, eftersom de trodde jag buggade ur mig, vilket var snällt utav Alec. RA var MA då. Efter då valde jag att gå och hämta en dricka medans jag stog i gänghuset AFK i gänghuset med krycka, då blev jag kickad för jag stog AFK. Men jag tyckte att jag redan fick krycka och var bara frusterad just att RA kicka mig. Jag märkte inte ens att han var staff då skrev jag "hoppa av den". Jag märkte att jag gjorde fel och jag raderade därefter meddelandet så det inte ser dåligt. Men det var fortfarande fel utav mig.*

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: skickar nedanför

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

1776608140237.png

Som du ser Alec i dom här bilderna förstår du också väl varför jag var frusterad. Fortfarnade det är fel att hetsa mot RA. Men jag hoppas iallafall du kunde sänka prisökningen eller ta bort. Jag har haft bra historik, med inga bans. Jag är ingen problemspelare helt enkelt. Jag ska slippa de här regelbrotten och sköta mig framöver.

Jag hoppas verkligen om jag kunde få 360 eller något då kan jag betala för de

Jag överklagar endast för prisökningen om du kan häva eller sänka den. Jag tog även bort meddelande när jag skrev de i chatten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka