Nekad 1.yoseff | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.yoseff

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: steam:11000016eb4d759

Vad är din discord tagg? 1.yoseff och 1.yosef

Vem var det som bannade dig? LK040 först sen (Ludde)

Bild på banmeddelande: OIP.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Aimbot kommer förklaringar vart bannad i 5 månader

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Decemeber 2024 var jag inne på unive och använde mig typ av gratis aimbot vilket jag gick ingame och var i gänghuset och skulle se hur det var. Jag satte på något lock då jag lockade på mina två vänner vilket gick, sedan hoppade de support och då drog in LK040 in dom och förklarade för att de vill inte riskera bli själv bannade och därefter berättade de för en staff som hette LK040. Jag kom in i Support och därefter bad jag om ursäkt och jag visste inte om det trots att det är fel att ha aimbot på servern. Jag var ny krim och medlem och jag hade ungefär 8-13 bans och var ny i servern, därefter bannade LK040 mig pban. Jag bad om ursäkt och sa till dom att jag skulle inte använda det mer och skulle radera det men trots det var försent. Några dagar senare bestämde jag mig att göra en överklagan och se om jag kan få en till chans och spela på servern då blev den godkänt av LK040 ( kan visa i meddelande nedanför). Därefter bestämde jag mig att sköta mig och det är dags att aldrig göra så om igen. Men plöstligt så fort jag joina dcn efter nån dag senare blev jag bannad igen längre. Jag blev bannad på dcn och på servern. Det var en Staff som heter Ludde som är inte staff längre. Jag var jätte chockad och trodde vad som händer, sen dess försökte jag ta kontakt men fick inget svar. Jag hoppas att ni har läst och försätt och vill ge mig en ny chans på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban men jag gjorde en överklagan https://unive.se/threads/1yosef-ban-Överklagan-lk040.234416/ som blev godkänt men därefter nån dag senare blev jag banand igen av Ludde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte ksk RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt aimbot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jätte mycket gjort. Jag har ångrat mig och vill ha en chans tillbaka. Jag har lärt över min dom och har gått över 5 månader. Jag ber väldigt mycket om ursäkt och vill gärna RPa på Unive igen. J

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Är bannad på FiveM och Discord på båda konton 1.yoseff och 1.yosef

Om ni nekar, skriv gärna anledning tack.

Det har gått 5 månader nu, och jag hoppas du 320 som ser detta, min överklagan blev godkänt. Jag erkände också till staffen i support att jag gjorde detta därefter några dagar senare så godkände han för att ge mig en chans, sedan blev jag bannad igen av Ludde, jag skulle bevisa att jag skulle få en ny chans men fick aldrig bevisa det

Senast ändrad:
Jag hoppas om ni litar på mig och är vilig att ge mig en ny chans, jag har saknat Unive.

Botten av mitt hjärta, jag lovar på allt ni kan ge mig redlist men de ändå jag vill ba RPa på Unive och jag hopaps nbi ger mig en till chans, för just den gamlka staffen unbannade mig och ville ge mig en ny chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka