Accepterad 1.yosef | Medlem ansökning (1birhad)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRRAPE

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Vad är ditt discord namn? 1.yosef.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Bengtsson 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, snäll och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex Bengtsson är 23 år gammal och bor i Göteborg. Han växte upp i tryggt område där han växte upp i Frölunda. Han bor tillsammans med sina föräldrar och planerar att bli polis i framtiden och hjälpa sina föräldrar. Han är ganska omtänksam så om man är snäll mot han så är han snäll tbx. Han ansökte till polis utbildning och tog utbildningen sedan blev han vidare godkänt, han studerar fortfarnade för att bli upphöjt och planerar att köpa en bil till hans föräldrar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt rp med andra spelare som sagt och bidra god rp. Jag är här för att ha rsocialt rp tillsammans med spelarna på servern, men också för att spela med vänner här

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte tänka på att vinna hela tiden scenarios, man ska också kunna förlora scenarios.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? RDM, då tog jag lärdom av det att inte döda någon utan anledning.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att du dödar någon utan anledning. VDM att du kör på någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka