Nekad 1.yosef | Beslut Överklagan (Alan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRRAPE

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.yosef

Ditt Hex-ID: 11000016eb4d759

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem och Ped.

Vem/vilka tog beslutet? Lanken, Alan, Hulken

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag valde att använda en bugg i emote för att kunna krascha när sjukvårdare kallade på polisen. Jag gjorde detta då jag inte ville tappa vapnet. När sjukvårdare tillkallade en polis enhyet så använde jag bugget då kraschade jag och då kom jag tillbaks ingame och såg att polisen va där och då torska jag mitt vapen. Sen la de mig vid sjukhuset och lämna mig där.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår att min beslut för krim drogs vilket var helt rätt. Jag är grön spelare med bra historik. Jag lovar jag kommer aldirg göra detta. Jag är en lojal spelare till Unive.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Staffsen har det.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vad har jag lärt mig?: Att aldrig göra om detta igen och det lovar jag till 100% Jag har lärt mig att aldrig använda emotet igen. Om jag fick göra om allt hade jag aldrig använt det och jag menar det verkligen. Det är ett beslut jag ångrar djupt, särskilt nu när jag inser vilka konsekvenser det har fått. Jag ser nu hur stort misstag det var och hur mycket det har kostat mig, inte minst möjligheten att vara en del av den enda servern jag verkligen tycker om, där RP är på hög nivå och där gemenskapen är något unikt. Inte cloggat och inte vart så dum i huvudet. Kunde kört rättvist och accepterat det scenariot

Varför ska ni ge mig en till chans?:

Jo lanken, alan och hulken, för att jag kommer bidra med ett bra RP och det kommer jag och till 110%. Jag menar detta och kommer inte sabba mer för servern. Jag använde ett emote som gav fördel att krascha vilket förstörde för spelarna och för rpn vilket var helt fel utav mig. Jag vill bevisa er att detta kommer nt ske igen Samt vill jag ni ska få en god sida av mig och inte mitt förflutna som jag ej bär idag.

JAg hoppas jag kan få en chans att bete mig och rpa som medlem

Senast ändrad:
Jag vill överklaga iaf för medlem eller ped isf medlem går bra om jag förtjänar en annan chans att bevisa för er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka