Nekad 1.william. | Ban Överklagan [ModdeW]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.william.

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? matsson2

Vem var det som bannade dig? modde

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för att jag sökte igenom en död kropp, dock så fick inte staffsen se min synvinkel och hela scenariot för att personen som sickade in klippet förkortade klippet och visade inte scenariot. Och jag blev bannad för Shoot/loot vilket inte stämmer då jag inte sköt någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var 5st som skulle åka och råna kokain bladen då springer jag och en annan fram till en person som stod och plocka jag håller i mitt baseboll trä och ber han hålla upp händerna då tar upp ett vapen och skjuter mig i magen. Då skjuter min vän honom och jag och en av mina vänner söker igenom personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel när jag tog 19 kokainbladen, men jag tycker själv att jag har rätt att få prata med support innan jag blir bannad och får indragen kriminell roll vilket ochså står i köpvillkoren så jag tycker helpern modde bröt mot köpvillkoren gentemot mig och min vän. Och jag tyckte det var lite hårt med ban + indragen krim roll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har precis börjat spela igen jag minns bara någon och det var när jag lagade en bil utan att andvände /me och jag har tagit lärdom utav den att jag alltid ska andvända /me

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara skitit i att ta dom 19 kokain bladen och åkt därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte får söka igenom döda kroppar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ha en fortsatt fin kväll!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka