Accepterad 1.willekanske | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.willekanske

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199156543716/

Ditt Hex-ID: 1100001474dc0e4

Vad är din discord tagg? lingwapz_

Vem var det som bannade dig? Nat_

Bild på banmeddelande: 1706719239515.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig eftersom jag hade begått ett regelbrott som verkligen inte ska förekomma. Därför valde denna staff att banna mig vilket jag tycker var helt rätt utav hon och riktigt fel utav mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla det va bråk i twitter mellan några så la jag mig i och sa att hon va 07a så gick hon och konaktade staff sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte Felaktig för jag gjorde grovt fel egentligen genom att säga att hon är 07a i twitter förstår vrf han sa till staffs för jag gick ut men hennes ålder i twitter som jag inte borde ber om ursäkt för det med kommer aldrig hända igen vill gärna ta kontakt med bayley med och säga förlåt för det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Minns en tidigare ban det va ooc jag härmade en grabb i ooc så blev han arg på mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Ja inte skriva folks riktiga ålder i twitter för det är taskigt mot hon och det är ooc att säga hennes ålder ig i twitter ber om ursäkt för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig efter min ban att inte skriva saker från ooc i twitter kommer aldrig göra det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
@Nat_

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka