Nekad 1.virree | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.virree

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad är din discord tagg? 1.virre

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: terrordåd.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag tog ett för dumt beslut och valde begå ett terrordåd vilket var helt idiotiskt av mig och allt vare det är för att mitt konsekvenstänk men detta i efterhand ångrar jag grovt mycket och hoppas verkligen ni ger mig en chans till jag fattar att ett terrordåd är ett grovt regelbrott men som sagt jag har verkligen förbättrat mitt konsekvenstänk och ifall jag får en chans till så lovar jag att ni inte behöva känna eller vara oroliga över att detta kommer ske igen då jag verkligen lovar att aldrig göra om detta då jag verkligen saknar unive som sagt detta är varför jag blev blackad, jo eftersom jag begick ett grovt regelbrott, geomed att jag förstör rpn för mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade tröttnat på att spela fivem och han sa då till mig att avsluta min tid på unive genom att begå ett terrordåd just då i den tiden så tänkte jag väl inte så mycket på konsekvenserna men nu i efterhand så undrar jag hur fan jag tänkte att jag ens fick en ide att begå ett terrordåd är bara helt jävla stört och det är därför jag gör denna överklagan då jag verkligen vill få en endaste chans till då jag verkligen vill komma tillbaks eftersom unive är den ända rp serverns som faktist har en tvär bra och rolig rp, men iallafall så vet jag inte hur fan jag och både min polare tänkte för det första hur fan tänkte han för det andra att hur fan jag tänker när jag får en ide att göra ett terrordåd istället för att pausa eller säga upp mina roller så gjorde jag ett terrordåd istället vilket är helt ondöigt för mig eftersom jag saknar unive och hoppas att jag verkligen för komma eftersom jag vill bevisa för er att jag faktist har förbättrat mig, och det jag också vill bevisa för er att jag har blivit en helt ny rpare och det är därför jag gör denna överklagan väl utvecklad och lång då jag verkligen bara behöver en chans till vilket jag hoppas på också, dels så så har jag prövat på andra serverar och det funkar inte jag har redan tröttnat på dem då rpen inte är alls lika bra som den va på unive och det är endast bara skjutningar på dem andra serverna och knappt någon social rp där vilket jag nu har inset att det är skit tråkigt att spela så dagin och dagut det håller liksom inte det är därför jag nu hoppas jag kommer tillbaks då det snart är påsklov och jag allmänt bara vill ha roligt med vänner och skapa minnen på unive så som jag hade och gjorde förut innan min ban jag fick, så det är därför jag verkligen ångrar allt jag gjort och vill bevisa för er att jag har förbättrat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde och tog ett dumt beslut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad innan, jag blev bannad för lall eftersom jag sparkade på en grabbs bil på sjukan eftersom han satt och hetsade från den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag borde ha gjort är att kontakta en mod eller högre och antingen pausat mina roller eller sagt upp dem tills jag känner att jag vill komma tillbaks och rpa, eller så borde jag skitit i att göra något terrordåd eller pausat mina roller, jag borde helt ärligt bara slutat spela på unive tills jag vill komma tillbaks istället för att detta då gör att jag kanske inte får en chans till på unive men man kan ju hoppas på något ändå. Det jag borde också ha gjort är att säga till min kompis att han verkligen inte heller borde ha gjort terrordådet då det förstördes för oss båda nu när vi båda saknar unive och eftersom jag vill fortsätta spela unive med mina vänner och skapa minnen istället för att förstöra så därför hoppas jag verkligen att ni ger mig en endaste chans till och jag lovar er då att jag har förbättrat på både mitt konsekvenstänk och att jag kommer göra det jag vill och inte lyssna på vad andra säger till mig att göra då det kommer göra att ja kommer komma längre, tillexempel att ifall jag skulle sluta rpa ett tag så lovar jag er att jag kommer kontakta stat teamet och pausa eller säga upp mina roller tills ja vill komma tillbaks, så iallafall det jag borde ha gjort är att vända mig till en satff eller nån helper som kan kontakta någon högre eller själva tar hand om det och säger upp eller pausar mina roller tills jag får feeling att komma tillbaks och rpa igen det man däremot verkligen inte ska göra ifall man tröttnar är att göra det misstaget jag gjorde det var att göra ett terrordå vilket var

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vad som än händer ifall du nite spelar unive eller fivem så ska du försöka kontakta nån som kan pausa dina roller eller så säger du upp dina roller, men hur som helst så ska du verkligen inte begå ett såhär grovt regelrbrott då det verkligen inte lönar mig själv. men iallafall det jag har lärt mig är att jag har förbättrat mitt konsekvenstänk alltså att jag kommer tänka på konsekvenserna innan jag gör någonting och så kommer jag börja lyssna mer på mig själv och inte andra som säger sånna här dumma ideer, så det är därför jag verkligen ber om en chans till eftersom jag vill motbevisa er att jag har förbättrat mig på mycket ja vill verkligen börja om på nytt och släppa gammla mig bakom allt. Så iallafall det jag har lärt mig är att jag ska alltid kontakta en helper eller staff ifall jag ska ta en pause från rpandet och så har jag lärt mig att verkligen börja tänka mig för innan ja gör något sånt här tex så har jag börjat tänka på konsekvenserna som kommer bli ifall jag gör något och det är ett ganska stort framsteg för mig och det är därför jag endast ber om en chans till, och jag och en polare har en plan på att ifall vi kommer tillbaks så ska vi börja jobba som byggare då det var skit roligt att göra det när jag kom till unive första gången så jobba jag o han som byggare och jag har fortfarande kvar klipps på det då det var skit roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta er tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka