Nekad 1.virree | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.virree

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198956162540/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b5c2dec

Vad är din discord tagg? 1.virre

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag begick ett grovt regelbrott vilket jag inte vet själv varför jag gjorde det eftersom jag är verkligen inte en sån spelare och ifall jag får komma tillbaks vilket jag verkligen hoppas så ska jag visa er en helt annan sida av mig själv där jag faktist har en fantasktisk rp vilket jag lovar er.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag hade slutat spela fivem och min kompis hade också slutat med fivem han hade då tydligen begåt ett terrordåd på unive och eftersom jag också ville sluta me fivem så gjorde jag samma sak utan att tänka på konsekvenserna och jag visste verkligen inte att det var black list på det men nu i efterhand så förstår jag verkligen varför det är det eftersom det ser ju ut som att man har en katastrofall rp fast jag är verkligen inte en sån spelare jag är en spelare som har bra social rp och bra rp ni kan också kolla igenom min historik eftersom jag har en bra rp igentligen och vill verkligen komma tillbaks till unive då jag vill ha roligt med vänner och skapa minnen istället för att detta ska hända eftersom vill gärna komma tillbaks då jag förstörde för både mig och mina vänner då dem verkligen vill ha tillbaks mig + det är många staffs som ochså blivit fundersamma att jag gjorde det jag gjorde eftersom dem vet själva att jag kan mycket bättre och att jag faktist har en bra rp och en utvecklad r

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej defenitivt inte eftersom ett terrordåd är grovt regelbrott vilket jag verkligen förstår i efterhand.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för lall för jag sparka på en grabbs bil på sjukan eftersom han satt o hetsade men det var ju ändå fel av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag borde ha gjort är att kontakta en mod eller högre och antingen pausat mina roller eller sagt upp dem tills jag känner att jag vill komma tillbaks och rpa, eller så borde jag skitit i att göra något terrordåd eller pausat mina roller, jag borde helt ärligt bara slutat spela fivem istället för detta då detta gör att jag kanske inte får en chans till på unive men men man kan ju hoppas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att vad som än händer ifall du inte spelar unive eller fivem så ska du försöka kontakta nån som kan pausa dina roller eller så säger du upp dina roller, men hur som helst så ska du verkligen inte begå ett såhär grovt terrordåd då det verkligen inte lönar dig eller nån annan rpare på servern då det ser ut som en dålig server när nån begår sånt här vilket jag förstår och ifall ni ger mig en chans till så lovar jag att detta inte kommer ske igen och sker detta igen vilket det inte finns nån chans på så förstår jag varför ni aldrig kommer ta tillbaks mig helt ärligt så får jag skylla mig själv isåfall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka