Nekad 1.Truckspotter.. | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1truckspotter/

Ditt Hex-ID: 110000140b0d11b

Vad är din discord tagg? 1.truckspotter.

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-30 203006.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag hade aimbot montage uppe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag la upp aimbot montage när man fick ha montage uppe för jag inte skulle spela unive något merr för fick indraget krim o allt så jag sket i och spela då o ta ned de när dom skrev ut att man inte fick ha mjontage uppe. Men det var inget jag vart bannad över. Sedan så började jag med unive igen och då skulle jag ta ned det men hade inte kvar inloggningen till kontot (Kan visa i support att jag inte har kontot kvar om ni unbannar) så jag chansa och köpte krim med ett gäng och sedan 3 dagar senare vart jag pbannad av han då som lurka upp att de va jag som hade lagt upp på montaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig tycker jag för kunde inte ta bort det och när jag började på unive igen så använde jag inte ens fusket för att jag vet att man inte får använda sånt. o ber om ursäkt att jasg använde fusk och la upp montage kommer aldrig hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Rdm, vdm osv. Har lärt mig om allt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte lägga upp montage eller iallefall försökt att disskuterat med xzclays istället för att skriver dumma saker t han osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, ångrar nu att jag la upp montaget nu i efterhand

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka