Nekad 1.Truckspotter.. | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gustafsson0/

Ditt Hex-ID: 110000140b0d11b

Vad är din discord tagg? 1.truckspotter.

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1719772263851.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs banna mig för jag hde montage uppe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. va i skolan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag la upp montage förut när det var tillåtet. Sedan bytte jag dator och glömde inloggning till kontot så kommer ej in. Men förstår ifrån hans sida att jag har montager uppe men jag kan inte göra ngt åt det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vne. Tycker att det är felaktigt då det var på den tiden man fick lägga upp montage. Sedna så skrev dom ut att man skulle ta ned dom men hade redan bytt dator då så hade ej kvar inloggningen. Men från hansida så förstör jag för han kan inte veta att jag har glömt bort osv. Sedan så tycker jag att det är tråkigt att man bannar fär något gammalt som hände som man inte kan göra ngt åt. Och tyckte detta var lite onödigt då jag kom tillbaks för jag var sugen att rpa på riktigt igen och hade köpt krim och allt. Sedan får man detta. Så om det finns möjlighet vill jag ha mina roller tillbaks.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt kan inte göra ngt då jag ej har inloggningen t kontot

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Vill verkligen komma tillbaka och har förstått mina misstag och de va dumt gjort av mig, och ber om ursäkt t de jag skrev t dig i pm xzxlayxz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka