Inaktuell 1.Truckspotter.. | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Juniorentm..

Icke Medlem
Meddelanden
1,081
Reaction score
93
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Ditt discordnamn: 1.truckspotter.

Ange ditt födelsedatum 12 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har varit staff tidigare och jag känner att jag vill komma tillbaka till det. Jag har tagit en paus ifrån unive och nu när jag har kommit tillbaks så har jag rpat i några dar och för den största delen så är krim rpn ett skämt nu. Det skjuts höger och vänster bara för att skjuta. Så om jag blir staff så kommer jag vilja bli krim snavarig och ta bort detta problemet. Men även i jobbdelen är det halvt trögt med jobben. Inga är typ aktiva och det känns som att unive har blivit polis och kriminell spel. Jo och polis rpn ska redas ut. Men ni ska även välja mig för att jag är mogen och engared i det jag gör.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att inte krim delen funkar så bra. Det skjuts höger och vänster som jag nämnde tidigare och folk spelar så fult mot varandra. Sånt som inte ska förekomma i rpn. Sedan som jag även skrev ovan så är unive typ polis och tjuv spel. inga jobb är typ aktiva. Men det känns även som att kriminell rpn har tagit över dom sociala yrkerna osv. Så igenom att ta bort problemspelare osv igenom kriminell världen så kan man få dom till jobb delen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att samarbete med andra staffs och försöka komma överens om lösningar osv för olika problem, använder man dom bra så får man bort problemen och gör rpn mycket bättre

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att agera proffesionellt som staff, du ska kunna alla regler, och sunt förnuft så inte du säger i typ support att det var rdm fast det inte var det. Sedan är det viktigt att vara fast och ha bra självkänsla så spelarna kan lita på dig tills nästa scenario/hjälp dom behöver.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att vara aktiv ungefär 4 timmar per dag. Kan bli mer eller mindre på helgerna.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan sent 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit staff tidigare, kan alla banns men var lite slö då men det är ändrat nu. kommer att ge mycket nu.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka