Nekad 1.Tader | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Tader

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mkaddem/

Ditt Hex-ID: steam:110000145316fba

Vad är din discord tagg? tader#5985

Vem var det som bannade dig? @EliasJ

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-01 204308.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror stafffs banna mig för jag var med i en server där man leakade en grabbs ip för att ahn hade mycket luft coh kalla mig och en anann grabb Horungar det var därför min grabb leakade hans ip (skrev lite de vi tagit rästen i support)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg satt i vc med ett par kompisar coh de så kmr en grabb och kalalr oss för massa oläpliga grejer och de blir vi sura o sånt och ajg kallade han hund efteråt så de väljer min kompis att leaka ahns ip. (skrev lite de vi tagit resten i support)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Elias det var fel av mig att tagga hund rollen och det är något jag tar på mig. Han kom in och började hetsa, jag blev arg och det var sånt som hände. Sen när har ni ens börjat granska andras dc. Det jag gör här är mitt problem, han är inte ens med i unive dcn. Detta har inget med unive o göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för små regel brott som när jag var ny till rpn. Som ni kan se har jag bara 10 bans i 3 månader och är grön jag är ingen problem spelare jag är bara en helt vanligt rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA att kunnat hantera problemet på ett bättre säät genom att inte kalla perssonen hund och sånt och bannat perssoenn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska kalla folk saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag är helt förrstående ta er tid. ha så bra ni staffs har mycke mer viktigare än å läsa banöverklagelse Nuvarande:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka