Nekad 1.Tader | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Tader

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mkaddem

Ditt Hex-ID: steam:110000101cd8ff1

Vad är din discord tagg? 1.Tader#5985

Vem var det som bannade dig? @Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Taders Blacklist Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet exakt varför jag blev bannad och är 100% förståelig efter det stora misstaget jag gjorde. Jag är helt förståelig efter det Philip320 gjorde för sitt bästa samt mitt Bästa samt det viktigaste Serven bästa. Philip gjorde värkligen en tjänst till mig när jag blev bannad där jag värkligen fick tänka efter mitt beteende. Och jag satt hela sommaren och tänkte var det värkligen värt det var det värkligen värte att lämna unive när jag fick tilliten av Philip och vara streamer. Jag har förstått i efter 104 långa dagar att det jag gjorde för respekt löst och botten av mitt hjärta vill jag säga jag ber om hemst om ursäkt till Philip, Limpis, Samt hela staff teamet och det viktigaste av allt Unive. Grejen var när jag vart blacklistad ifrån Unive hade jag inte tanken till att gå till strive. De som vet är att strive ägaren är nära mig utanför gaming och har inget emot honom irl men efter ett tänkade va inte den serven något för mig för mig det är därför jag inte streamat så mycket på strive för ajg frf respekten för philip320 och kommer altid har det det är där för jag ber om hemst om ursäkt efter det ajg gjorde och Jag. Jag vill också tacka philip320 flör ahn byggde upp min kariärr jag kunde inte fatta att vilket misstag jag gick bak med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att jag fick Steamer rollen på UNIVE ROLEPLAY som jag uppskades till 100 %. Jag önska att jag inte begick det störta misstaget som jag har gjort. Där med vart jag blackad ifrån unive och de så gick jag live för att kunna berätta vad som har hänt och det var också ett misstag som jag gjorde. och de så bråkade jag och philip live som vara jävligt onödigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban det var jag som gjorde fel genom att gå live jag lovar att det hade inte slutat såhär om jag hade skrivit till hnm i pm tjena philip varför vart jag bannad och inte hade gått live jag hade bara tagit det privat istället för att gå live och snacka skit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för små regel brott som när jag var ny till rpn. Som ni kan se har jag bara 10 bans i 3 månader och är grön jag är ingen problem spelare jag är bara en helt vanligt rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
jag lovar att det hade inte slutat såhär om jag hade skrivit till hnm i pm tjena philip varför vart jag bannad och inte hade gått live jag hade bara tagit det privat istället för att gå live och snacka skit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har förstått i efter 104 långa dagar att det jag gjorde för respekt löst och botten av mitt hjärta vill jag säga jag ber om hemst om ursäkt till Philip, Limpis, Samt hela staff teamet och det viktigaste av allt Unive.

Har du läst våra regler?
Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag vet att ni stafffs har mycket o göra för unives bästa

Senast ändrad:
Samt jag vet att det problem det jag gjorde och jag ber om hemst om ursäkt får det jag gjort och jag hoppas ni kan förlåta mig.

Tror du seriöst vi vill ha dig här efter det du gjort!
Alla kan göra misstag men det bästa är ju bara om man lär sig av sina misstag och det har jag gjort det är därför jag skrev en ban överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka