Nekad 1.Tader | Ansökan till Streamer | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
-rep har snackat skit om unive och inte en lojal medlem, hade verkligen inte passat som streamer om sådana saker skett

-rep Som streamer för en server ska man visa en bra bild av servern för utanstående. Men jag tycker personligen inte att det är något du gör just nu, eller har gjort tidigare. Att sitta och prata negativt om en server, och sedan ansöka till streamer är enligt mig helt sjukt. Du har gjort ett misstag och du ska stå för det.

-rep snackat mycket skit om den servern han spelar på. Han hade sin chans men sabbade det med att vara staff på annan server!

---rep han har snackat skit om servern samt att han har snackat illa om 320 förtjänar inte o bli streamer

-rep, Tycker du inte förtjänar de, Med tanke på vad du sa om servern, Du har fått din chans enligt mig.

+rep jag tror perssonligen att detta är bra för tader och visa upp säg igen visst att han har snackat skit om serven men jag vet att alla kan göra fel, jag kan lova att ingen trodde att ahn skulle komma tbx men det gjorde han. Jag tror att det här kan vara en sak för Tader att visa den rätta sidan av hnm. Så jag vet att själv att vissa här inte kan klaga på tader för igenligen så kan man inte vara sur på sån underbar persson som han är. Efter all hat du har fått tader om att du är tjock eller att du är något, jag vill bara säga det du är och det du har gjort har ingen gjort under Unives historia. Tack för mig

--rep på den, har inget imot dig men jag själv tycker att streamer rollen ska vara till lojala personer, du var streamer innan och drog till en annan server bara en en annan hund streamer gjorde det, så tyvärr så tycker jag själv inte att du ska ha streamer rollen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka