Nekad 1.Tader | Ansökan till Streamer | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Tader

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
18
Ditt discordnamn: 1.Tader

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch, Youtube, Tiktok

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: twitch:
Youtube: https://www.youtube.com/@tader09
Tiktok: https://www.tiktok.com/@1.tader

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? på twitch: 50 till 100. youtube 1000 visningar tiktok 1000 till 30000 visningar beror helt på.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Jag har flera videor på min tiktok med oddshots samt har jag släppt en video om det men jag kan lova det kommer komma flera videor i framtiden. Här har jag en Youtube video oddshot:

Hur ofta är du aktiv? Varje dag och här är mitt streamer schema. Här har ni mitt schema för vad vi spelar på Livestreams! 17:00 - 19:00 Måndag Unive Roleplay 17:00 - 19:00 Tisdag Unive Roleplay 17:00 - 19:00 Onsdag Unive Roleplay 17:00 - 19:00 Torsdag = 19 till 21 17:00 - 19:00 Fredag Unive Roleplay 17:00 - 19:00 Lördag Unive Roleplay 17:00 - 19:00 Söndag Unive Roleplay

Finns det något annat du vill berätta för oss? Jag har haft streamer rollen innan och det var något jag uppskatade till 110 %. Jag vet vad en streamer ska göra för jag ahr erfarenheter inom det jobbet men det var något jag inte kunde bevisa igen så jag skulle jätte gärna vilja ta den platsen igen och marknadsföra Unive.

Senast ändrad:
+rep Förtjänar streamer rollen. Har haft den innan och har väldigt roliga samt underhållande streams

+rep Väldigt roliga streams får en att fortsätta kolla, Måste dock bli bättre på CS

+rep vet ej vad jag ska säga, top g bra på att dansa men vamos ala playa tar din dans 💯

-rep, Tycker du inte förtjänar de, Med tanke på vad du sa om servern, Du har fått din chans enligt mig.

-rep förtjänar fan inte att vara streamer på unive efter vad du har gjort. du fick din chans och du fubba den så en stor -rep

-rep förtjänar inte rollen nör man suttit och smutskastat servern och sedan vill man komma tillbaka och tror allt ska vara frid och fröjd samt inte så jätte roliga streams

+rep tror han borde få en till chans hans streams va underhållande skulle va najs att ha både han och Lexty

-rep förtjänar inte rollen nör man suttit och smutskastat servern och sedan vill man komma tillbaka och tror allt ska vara frid och fröjd samt inte så jätte roliga streams
Svantii går loss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka