Accepterad 1.steezyy | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.steezyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge Unger

Vad är ditt discord namn? @1.steezyy

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille vid namn Ahmed abdul som har haft en tuff uppväxt. Han är uppfödd i ett utsatt område . Det har varit mycket vanligt med kriminella gäng och aktivitet och Ahmed har även vänner som är kriminella. En dag får han beskedet att hans mamma får en hjärntumör, han blir helt förkrossad. Det krävs pengar för operationen som Ahmed tyvärr inte har då hans pappa även har lämnat han. För att rädda sin mammas liv så har han inget annat väll än att tjäna pengar. Eftersom att han bor i ett utsatt område så är det lättaste sättet att tjäna pengar är att sälja droger och påbörja de kriminella livet. Ahmed säljer knark i 1 år och lyckas få betydligt mer än vad som behövdes. Han tjänade flera miljoner vilket ledde till att han kan försörja sin mamma och sina syskon ännu mer. När han har hjälpt sin mamma med operationen så vill han lämna det kriminella men detta funkar inte. Han har sina fiender efter dig och det vill döda honom. Ahmed är en snäll och omtänksam person som bara gör saker om det behövs vilket innebär att han egentligen inte vill vara Kriminell. Nu är hans nästa uppdrag att ta sig ur denna knipan och komma ut överlevande så att han kan få ett bra och friskt liv med sina nära och kära. hans mål är att kunna klara att komma ut ur detta misär utan några konsekvenser då han vill alla väl och är en godhjärtad pojke som vill alla bra. Många kan missförsstå han och tro att han är väldigt farlig för han har varit kriminell men det stämmer delvis men han är ödmjuk på insidan och godhjärtad. Han hoppas att få en bra chans i livet speciellt här på unive staden då han ska försöka bli sjukvårdare och tjäna en bra och laglig lön för att sedan hitta sitt livskärlek som kommer leda till att dom får barn och ett lyckat liv framöver

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med extremt rolig rp och seriös rp. För mig är det viktigt att man följer standarden på unive så att alla får en bra upplevelse och kan spela seriöst och skapa bra scenarios. Kommer även bidra med donationer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att ha kul och inte för att spela för makt och pengar alltså att man inte ska spela för att vara vinna. Det är viktigt att man spelar jämnt så att det blir roliga och bra scenarios. För mig är det viktigt att man följer denna regel annars blir det extremt tråkig rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! Jag kan ge exempel på några. Vdm = vehicle death match som innebär att man använder sitt fordon som ett vapen vilket är extremt förbjudet. Rdm= random death match vilket innebär att man dödar någon utan anledning. Sunförnuft innebär logiskt tänkande alltså så man skulle tänka irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem ett tag nu och kan alla regler och vet hur man rpar samt skapar bra scenarios. Det är mitt mål på unive att skapa en så trygg och bra rp för skoj.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka