Nekad 1.sossaa | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.sossaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? tjokutten.2

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Mohammed Kuttensson är född 1983-05-24 och är född i Irak men sedan kom till sverige i väldigt ung ålder, som ung var Kurt utomhus intresserad, hjälpte gärna sin far ute på gården, och tyckte om att skruva på de flesta "motoriker" på gården, annars umgicks Kurt med sina närmare vänner och hittade på all sorts kul, mycket hyfs och stod å smygrökte ofta bakom en lokal pizzeria. I skolan var kurt oftast ensam, han delade inte samma klass med sina kompisar, dom flesta antog honom som väldigt utanför, men egentligen trivdes Kurt, han satt mest å lyssnade på musik på rasterna för att fördriva tiden så att han sedan kunde komma hem till sin familj eller umgås med sina vänner utanför skolan. Åren gick och Kurt gick ut ur gymnasiet som elektriker och arbetade direkt i Norrköping på en fabrik som automations elektriker, han levde ett stillsamt liv, träffade även en tjej, Kajsa hette hon. Jobbade som frisör inte långt från Kurts och hennes lägenhet. På fritiden var dom mycket ute i natur och besökte ofta Kurts föräldrar. Åren fortsatte framåt och till slut så kom Kurt och Kajsa in i ett "separations" bråk, Kajsa flyttade till slut ut. Detta gjorde Kurt helt förkrossad, han gick in en depression, tappade kontakten med sina föräldrar och sina barndomsvänner. Kurt hittade istället något att annat att fylla hans hål i hjärtat, droger. Kurt hade alltså hittat ett nytt "umgänge" som drog honom ner i ett heroin missbruk, till slut förlorade Kurt även sitt jobb. Nu var Kurt nere på botten. Han var snart vräkt och alla pengar spenderade på droger. Men till sista sekund lyckades Kurts föräldrar dra ut honom ur drogerna, spenderade flera månader på avgiftning och var tillbaks på fötterna igen. Kurt kunde inte leva kvar i Norrköping, han var tvungen att hitta sig själv igen. Så han beslöt sig att flytta till "los Santos" där han idag jobbar på gruvan, han har träffat nya vänner och har verkligen hittat sig själv. Hans känslor har blivit mer stabila och idag är han mestadels glad, har du respekt mot Kurt har han respekt tillbaks.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bredd och seriös RP, kommer utveckla min karaktär så mycket jag bara kan och ta den del av vad hela servern kan erbjuda, dvs olika jobb, andra intressen och träffa nya människor

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar en så bra RP så att båda parterna har de roligt t.e.x om poliser riktar pistol mot dig och du har en pistol då ska du inte ens försöka ge dig på dom, det är ett rent självmord. Istället ge upp sig till polisen och låta scenariot forsätta, inte bara ger dig fördelarna att du får fortsätta leva utan det gör hela RP känsla längre och roligare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempelvis FEARRP, dvs att man värnar alltså om sitt liv, man spelar som om man verkligen har ett liv, exempelvis om jag blir riktad med pistol mot mig försöker jag inte leka hjälte eller springa därifrån, en annan regel som jag tycker är viktig är COPBAIT som inntebär att man försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag körde på Unive innan i 1+år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill rpa på denna server och vill bli medlem för att kunna utveckla min RP nivå😊

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka