Nekad 1.sossaa | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.sossaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? ibbeji

Vem var det som bannade dig? Kubban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-28 140241.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kebban valde att banna mig för jag pittade en kille, andra pittning var dysnc vilket dom flesta märker. Men det var dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad var jag afk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban, jag bete mig som en idiot och körde som en idiot. Jag kan erkänna att första pittningen var med mening men inte andra. Andra gången var det dysnc. Men det började med att jag var i skroten, mina irl vänner kör förbi och jag hälsar på dom. Sedan kommer og och boxar in mig, jag väljer att backa bak och sedan vdma in i en bil med flit, sedan andra gången var ej med flitt utan där var det dysnc

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns faktiskt inte, men aldrig vart bannad för vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle kunna backa tillbaka i tiden så skulle jag gjort annorlunda såsom att inte vdma utan bara skita i saken. Jag skulle säkert bara kört iväg eller något liknanade än att bara vdm spelaren. Men jag har nu lärt mig mitt misstag och det kommer inte ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och tro mig de kommer ej hända igen och hur jag kommer göra nästa gång ifall jag är i samma situation är inte vdma spelaren och bara köra därifrån än att vdma honom. Ber om ursäkt och det kommer ej hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det vet jag.

Jag lovar att det kommer aldrig ske igen, jag har lärt mig utav mitt misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka