Nekad 1.sossaa | Ban Överklagan [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.sossaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405964889/

Ditt Hex-ID: 1100001562b9e59

Vad är din discord tagg? carboshi

Vem var det som bannade dig? Halavista AC

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-16 161432.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad från halavista ac pågrund utav att jag ägde en server för ett tagg sen och en polare till mig som var devvare på min server hade köpt ACn och vi försökte att configa den och så vidare. Det tog oss väldigt mycket tid till slut skulle vi testa den och jag prövade och den funka perfekt, min polare WL mig från ac men jag märkte att jag är bannad på alla serverar, denna polare som jag hade kontakt med har slutat med spel helt och hållet han sålde sin dator och jag har bevis på allt detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare testade vår AC om den skulle funka eller inte och den gjorde de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är den felaktig samt har jag inte gjort något på er server och blev nyss unbannad och skulle rp lite sen när jag var på väg in så såg jag att det stog att jag var bannad, Den är felaktig för att jag har inte hackat eller gjort något på unive det enda jag gjorde är testa så jag och pollaren configa den på rätt sätt så att den funkar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Din nivå: 🟩 (38 tidigare bans, varav 2 senaste 3 månaderna)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vi skulle kunnat göra är att utforska hur man blir unbannad från global och inte server för att jag märkte precis att detta var en global ban ingen server ban och vid den tiden skulle vi kunnat lösa det men vi tänkte inte så mycket på de och han WL mig bara från ACN så jag kunde komma in igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och kommer ej att hände igen pågrund utav att jag inte kommer skappa en server och kommer bara att spela på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Nekad, Philip320 kan inte göra något åt bannen. Du är bannad från alla servers med som har detta anticheat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka