Nekad 1.sossaa | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.sossaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199542383054/

Ditt Hex-ID: 11000015e4d31ce

Vad är din discord tagg? carboshi

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-14 234410.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att jag har gjort ett regel brott inom Unives regler och jag måste kunna följa dom men de gjorde jag inte och då valde staffen att banna mig och de är helt rätt utav staffen så att jag kan lära mig och inte göra om för de jag gjorde va jätte dumt utav mig och de kmr inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag cykla runt i skogen som en vanlig civilan men sedan dycker en buss och en bil som är low riders i off road och jag blir stressad och kan ej kontrollera mig själv när adhd kickar in så jag gjorde ett dumt vall och hoppa av min cykel och sköt mot dom dom vdma mig dom körde på mig dom körde låga bilar i berg men ingen fick åtgärder förutom jag. Sen jag blev dödad och dumpad i havet, sedan när jag var dumpad scenariot var slut och jag quita för att vänta ut min 12timmar men den räknades som en combat-logg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner upp till 100% att det som var inte felaktig är Sunt Förnuft (§ 4.1i), Brist på Social RP (§ 4.1j) där erkänner jag för de dumma regelbrottet jag gjorde men Combat Logging (§ 4.1g) erkänner jag tyvärr inte till med respekt och ärlighet. Är inte här för att ljuga och bli unbannad och bara skotta/bli problemspelare, utan jag är här för att utveckla mig själv samt min rp och jag saknar dom roliga kvällerna på Unive med mina vänner därför vill jag få en till chans så att jag kan bevisa till er att jag kommer tillbaka för att utveckla mig själv samt mitt rpande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Din nivå: 🟩 (38 tidigare bans, varav 2 senaste 3 månaderna)

Jag mins tyvärr ingen utav dom för det var ett jävla tagg sen men jag har ial lärt mig utav mina misstag jag gjort på server, samt accepterar jag denna ban så att jag kan lära mig och göra om och göra rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra annorlunda är att rp som en vänliga person på server, prata med en fin ton och med respekt om vad som sker samt varför dom dycker upp mot mig med 2 bilar och kör som galningar och om jag skulle blivit kidnappad så får jag ta och acceptera läget istället för att skjuta och gå under kontroll med rpandet som jag gjorde. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt pågrund utav att jag förstörde er server med att undvicka bli sjuten/kidnappad och bara skjöt detta är något som kommer aldrig hände igen och när jag säger aldrig menar jag verkligen aldrig igen. Jag vill få en till chans Harry för att bevisa till dig att jag kan verkligen bättre och jag kan verkligen rp på ett mycket bättre sätt. En till chans skulle gjort mig glad Harry!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort. Jag har knappast kört fivem pågrund utav bannen för det finns ingen server att spela på som är så skön som unive. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt detta kommer inte ske igen och jag kommer utveckla mitt rpande framöver om jag får en till chans från Harry.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka