Nekad 1.sossaa | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.sossaa

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? 1.floyd

Vem var det som bannade dig? Indian men han är ej staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För tillfället kan jag inte gå in på datorn pågrund av att den är på lager. Men indian valde att banna mig då han ansåg att jag hade antagligen attityd mot en staff. Enligt mitt perspektiv så kanske jag inte lärt arg men jag var riktig sur då de stängde ner mitt gäng men det var rätt av dem. Vi hade nyss importerat in en sjuk bil till gänget som alla va taggade för. Bloods väljer då att ta mig framför sjukhuset och polisstation där jag var helt afk. Resten av händelsen vet redan alla staffs om. Jag fick inte chans att visa indian hur hela scenariot börjades osv. Men jag kanske råka höja min röst under ärendet men jag hade respekt. Var bara också lite irriterad därför att motpartens allians som låg i en paus. Deras boss valde att ta ärendet där jag kände att det inte var rättvisst pågrund av vårt krig med själva motparten samt deras allians. Men inget man kan göra åt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt nu eftersom ni trodde jag hade attityd under ärendet men för mig kanske jag råka höja rösten lite. Han valde också att banna mig då motparten försökte trycka ner mig på alla fyra och be om ursäkt som en hund men jag valde att inte göra något av dom. Dom riktade men jag värnade inte för mitt liv. Just nu så har jag förändrats där jag har lärt mig utav mitt misstag och detta kommer att såklart inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i support ärende med Indian och HU av krim och Trippy samt nåra helpers. Under de tillfället så var det Trppy som pratade mest där han sa att han valde att han skulle ge mig indragen krim osv. Jag förstod ju varför han valde att dra in min krim. Sedan så frågade jag han en simpel fråga som då var "såg du mig göra regelbrott?". Han svarade med ett starkt Ja. Jag sedan direkt efter frågade "såg du motparten göra regelbrott?" Santos hade en jätte bra "relation" med motparten. Motparten hade allians med Santos innan Trippy valde att pausa gänget för att fokusera på staff arbete. Just nu är gänget igång igen där Santos har allians med motparten som nu alla vet. Efter att jag ställde den frågan så svarade han med ett starkt Nej. Självklart blev jag irriterad då jag ansåg att Trippy då höll med motparten och kollade på endast vad jag gjorde för fel men inte motparten. Motparten gjorde masa regelbrott där vilken staff som helst som hade speccat kunde se vilket lalligt beteende motparten hade osv. Men Trippy valde att fokusera endast på mig och inte att motparten gör regelbrott. Jag valde då att bli riktigt irriterad där jag ansåg han inte va rättvis. Jag råkade då höja rösten där jag sa att han inte va rättvis. Indian valde då att banna mig överallt där han skrev att jag inte hade attityd mot staffs eller bra rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban där jag inte följde reglerna. Jag ber om så hemskt mycket om ursäkt och jag menar det verkligen. Detta kommer att heller aldrig mer ske igen. Jag vet att ni har tappar förtroendet på mig och jag vill bara bevisa er att jag inte är en sån medlem till Unive. Jag vet att jag var jätte dum och gjorde sådana grejer och är 100% medveten om att jag aldrig mer kommer bli staff och jag accepterar det pågrund av att jag var dum som staff. Jag ber så hesmskt mycket till både Siggeed och alla andra i staff teamet för att ni fick både höra och se hur dom jag var. Allt jag nu önskar är att komma tillbaka till Unive och rpa som en vanlig medlem och inte sitta och göra regelbrott. Kommer jag tillbaka till Unive kommer ni att se hur jag har förändrats och att jag vill verkligen inte komma tillbaka till Unive för att lalla. När jag sitter och ber om ursäkt så menar jag verkligen det och säger det inte bara för att komma tillbaka till Unive. Det har gått ett tag nu sedan jag blev bannad och jag känner att jag vet nu konsekvenserna och att det aldrig mer komma hända igen. Även det med staffsen kommer inte hända igen då jag har lärt mig om hur man hanterar sina känslor och inte bara släppa ut dom på staffsen efter att de har försökt säga till mig att jag var dum och lära mig vad som var rätt. Detta kommer vara sista gången jag kommer bryta mot regler i Unive. Jag vill bara komma tillbaka med bra respekt samt attityd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vart bannad på länge

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att såklart rpa bra och ha en bra attityd samt respekt mot staffs. Allt jag nu önskar är att komma tillbaka till Unive och rpa som en vanlig medlem och inte sitta och göra regelbrott. Kommer jag tillbaka till Unive kommer ni att se hur jag har förändrats och att jag vill verkligen inte komma tillbaka till Unive för att lalla. När jag sitter och ber om ursäkt så menar jag verkligen det och säger det inte bara för att komma tillbaka till Unive. Det har gått ett tag nu sedan jag blev bannad och jag känner att jag vet nu konsekvenserna och att det aldrig mer komma hända igen. Även det med staffsen kommer inte hända igen då jag har lärt mig om hur man hanterar sina känslor och inte bara släppa ut dom på staffsen efter att de har försökt säga till mig att jag var dum och lära mig vad som var rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig massa grejer under min ban och det är att ha en bra rp samt visa bra respekt och attityd mot staffs oavsett vad. Jag har till o med lärt mig att kontrollera mina känslor och jag kan garantera er alla att det inte kommer hända igen. Jag ber ännu en gång om ursäkt och jag menar det verkligen. Ber om ursäkt för mitt dumma beteende. De har snart gått drygt 1 månad och några veckor sedan min ban och jag har varje dag funderat över det jag suttit och gjort, alla dessa dumheter och m.m. Allt jag önskar nu är att komma tillbaka till Unive och rpa. Som sagt så har jag varje dag suttit och tänkt på hur dum jag var och att jag vill komma tillbaka och allt jag vill är att bara komma tillbaka. Detta kommer att aldrig ske igen och snälla snälla snälla ge mig en sista chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka