Nekad 1.SOSA | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.SOSA

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? Blacky100

Vem var det som bannade dig? Void

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-16 010938.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu vid sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag tog min vän till sjukan och sedan tog jag spawnmenu detta var ej under någon typ av scenario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså för mig är de 50/50 jag förstår att ta spawnmenu inte är okej fast det var ju inte combat logging då jag inte var i någon typ av scenario fast det ledde ändå till en P ban vilket för mig är lite överdrivet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kmr ej ihåg fast har aldrig bannad för C logg iaf

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit spawnmenu och rpa ba.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig ta spawnmenu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat

Asså om detta blir en karaktärswipe så tycker jag det verkligen är överdrivet då jag rpat på denna karaktär i 1 år och sedan ska få karaktärswipe för detta är grovt då jag jobbat min karaktär upp

har inte så mycket att säga än att jag gjorde ett misstag vilket var att abusea spawnmenu fast det var ej ett scenario pågående så det är inte överdrivet grovt fast jag förstår VOIDs synvinkel

Spawnmenu abuse går under clogg, därav anledningen till bantypen. Att på något sätt använda spawnmenu är emot reglerna och ska aldrig användas, då du va i sjukhuset och lägger en spawnmenu vilket i sig får dig att undvika scenarion med exempelvis sjukvårdare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka