Nekad 1.SOSA | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1.SOSA

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Farhan

Vad heter du på discord? Blacky

Vad är ditt Hex:ID 11000015af2ec37

Ange ditt födelsedatum 2 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är typ aktiv dag in dag ut vilket innebär på vardagar från 15:00 till 00:00(Fast räkna helg som sommaren),och under helger så är jag aktiv från 11:00-05:00 fast självklart så tar jag pauser och är ibland ute fast detta kommer inte störa mig att göra mina staffarbeten.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har vart en spelar i unive i 11 månader fast jag har tagit pauser.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet ej exakt tror jag fast de har ej vart så grova bans och jag har tagit lärdom av alla,jag kan ej lägga en bild då jag inte är ingame

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska kunna underlätta staffs arbet genom att till ex. kicka folk som gör regelbrott sedan där efter så ar staffs åtgärder fast för att detta måste häna å måste jag ta clips o jag bannar oh kickar för att ha bevis,vi är till för att hjälpa staffs efterom dom kan inte e allt och alla. Så därför skulle jag kunna komma till stöd,om jag er nån till ex. slå någon utan att ha någon anledning så skriver jag i ooc chatten att de ka avlutas fast om detta inte slutar så bannar jag han eller kickar han beroende på hur grovt det är. En sv ska också försöka hjälpa andra svs med någon undra så kanske jag hjälper till genom att svara genom sv chatten om dom har någon fråga. Vi är där för och hjälpa varann och göra denna servern till en bättre plats,fast en servervak ska även föröka dva bilar som ligger random på gatan så det ska kunna bli bättre rp,fast man ka inte stoppa ett helt scenario genom att stanna mitt i vägen bara för att dva bilen.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är en kompetent individ som vet hur man gör sv jobbet rätt därför skulla jag passa som sv jag kommer även ta på mig alla misstag jag gör,eftersom alla gör misstag och jag kommer inte skylla ifrån mig och lägga skitet på nån annan,jag är en peron som gillar och ta ansva och vill att all lall ska bort från servern,efterom unive är en rp server med en hög rp nivå därför kan vi inte låta folk gå undan med att göra regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption inom servervakt är samma sak enligt mig det är att man använder sin roll på fel sätt t.e.x att använda fuktionen /revive som får dig och uterupplivas i ett skjutscenario för att man ej vill dö, en servervakt som är korrupt/abusar sina perms som t.e.x använder toggle id i scenarion för att se vart folk är genom väggar. Att vara korrupt/abusar sina perms är det allvarliga konsekvenser för det leder till indragna roller,blacklist från servern.

Tillbaka