- Meddelanden
- 128
- Reaction score
- 4
Blacklist-referens
ID: 118 — Övrigt
Anledning: Fuskare & Montage 12 åring
Personal: Fille
Datum: 2025-07-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vill börja med att säga att jag verkligen ångrar det jag gjorde. För ungefär 11 månader sedan tog jag ett väldigt dumt beslut. Jag valde att lägga ut montage och använda tredjepartsmjukvaror på servern. Anledningen var att jag hade blivit bannad i 20 dagar och fått min krimroll indragen för Clogg. Jag vet att det är en så pass dålig anledning och att det är otroligt omoget, jag blev bara arg och irriterad och tänkte inte klart. Istället för att acceptera mitt straff gjorde jag något ännu dummare. Dagen efter jag hade lagt upp montaget vaknade jag och såg att jag hade fått en notis från Unive botten om att jag blivit blacklistad och bannad från alla Unives discord servrar. Då började jag förstå hur stort misstag jag faktiskt hade gjort. Jag insåg att det inte bara var jag som blev påverkad av det jag gjorde, utan även andra spelare som vill spela på en rättvis server. När jag tänker tillbaka på det idag känner jag mig väldigt dum och barnslig. Jag önskar verkligen att jag hade tänkt efter innan jag gjorde det. Jag försöker inte hitta på ursäkter eller skylla ifrån mig, för jag vet att det var mitt eget fel. Jag gjorde fel och jag står för det. Det har snart gått ett helt år sedan detta hände och jag har haft mycket tid att tänka på det. Jag har förstått att fusk förstör för andra spelare och gör upplevelsen sämre för alla. Jag förstår också att reglerna finns av en anledning och att man måste följa dem om man vill vara en del av servern. Jag vet att det jag gjorde var allvarligt och jag förstår om det har gjort att ni tappat förtroendet för mig. Men jag hoppas att ni kan se att jag verkligen ångrar mig. Jag har lärt mig av mitt misstag och jag vill bara få en chans att visa att jag kan bete mig bättre idag. Om jag får en sista chans så lovar jag att inte slösa bort den. Jag vill bara kunna komma tillbaka och spela som alla andra, följa reglerna och ha roligt på servern. Jag saknar att spela på Unive och jag önskar verkligen att jag kan få möjligheten att bevisa att jag har förändrats. Jag förstår om svaret blir nej, men jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en sista chans. Det skulle betyda väldigt mycket för mig och jag kan lova att något sådant här aldrig kommer att hända igen. Jag har tyvärr inte möjlighet att betala summan för unbann men om jag får en sista chans så ska jag bättra mig rejält och inte göra något liknande då jag inte har intresse för någon annan server än Unive.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar fullt ansvar för det jag gjorde. Jag är även fullt medvetande om att det är ett grovt regelbrott på servern som alla bör följa. Jag vet att det är ett sånt dumt beslut att fuska och bara förstöra men servern har alltid funnits där sedan 2020-2021 tiderna för mig. Jag ber verkligen om en sista chans för att få tillbaka minnerna ifrån 2021.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig av mitt misstag. Jag har lärt mig att man absoulut inte ska fuska eller använda någon typ av tredjepartsmjukvara och att det är strikt förbjudet att lägga skjut montage på youtube till exempel. Jag vet hur mycket det förstör för andra och även servern. Det är så idiotiskt att ens ha tanken på att fuska och jag ångrar mig så hemskt mycket. Jag vill kunna bevisa att jag faktiskt kan sköta mig och rollspela efter reglarna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag själv tycker jag borde få en sista chans eftersom att det har gått ett bra tag sedan det hände. Jag har växt upp mer och lärt mig mycket mer. Jag vill kunna rollspela på servern med kompisar och bara ha en rolig stund. Hade tänkt på att rollspela som något än kriminell roll som till exempel polis eller något annat roligt. Vill bara uppleva en så rolig upplevelse som dom gamla tiderna (2021). Jag känner mig så idiotisk och barnslig som fuskade och la ut montage. Har insett att det inte coolt att fuska eller lägga ut montage. Bara barnsligt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, skulle inte säga att det behövs något bevis. Har erkänt till mina regelbrott och har lärt mig av misstagen. Montaget som blev upplagt har jag tagit ner och kastat. Har varit 100% ärlig om det jag gjort och vill bara en sista chans för att bevisa att jag verkligen har lärt mig. Har verkligen tänkt mig för och vill jätte gärna spela denna sommar och bara ha det kul. Unive
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Discord: 1.Sipsy
Senast ändrad: