Accepterad 1.Shorba | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/brosalwayswins/

Ditt Hex-ID: 11000010d0091b9

Vad är din discord tagg? Flacko#9999

Vem var det som bannade dig? Hannes_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-03 183615.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja staffsen valde att banna mig för ja inte rpa på skador, men ja snackade med en liten högre uppsatt staff samtidigt som han snackade med hannes_ och han förstog mig på första krocken vilket va den grova men de va för en icke medlem vdma med anledning sen välte vi med vår bil som välts jätte enkelt vi rpa med rösten lite men glömde såklart /me vilket var dumt gjort av mig ja borde tänkt på **/me** hoppas ni förstår mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. åkte runt när de hände saker utanför

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både ja men ändå nej lite, den första krocken va felaktig då en icke medlem snodde vår bil o vdma med anledning då rpa jag inte på de då de va en icke medlem som vdmar och man ska ju inte rpa på regelbrott om de inte är större scenario fast detta var inge scenario bara en helt grov vdm av en icke medlem

men den andra krocken förstår jag vi välte en gång med vår enkel välta bil o vi valde att rpa med rösten lite o inte /me vilket var dumt med det men tänker ja kunde iaf få en muntlig varning genom /m

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. varit tidigare bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att rpa med /me på andra lösa krocken

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka