Accepterad 1.Shorba | Ansökan till Servervakt [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flacko

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Vill ej säga det säger de I pm om de behövs

Vad heter du på discord? Flacko#9999

Ange ditt födelsedatum 16 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 3h minst varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Januari 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Typ 20+ men de flesta är felaktiga såsom bannat fel id eller missförstånd

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som underlätta det för staff teamet. Som servervakt ska man använda sina perms rätt, ser du någon vdma sönder alla på torget och ingen staff är där så är de tex jag som ska banna personen sedan måste jag ha klipp efter alla bans, en annan sak kan vara att ifall någon dött av bugg eller något liknande ska du revva detta menas med att du ej ska revva bara för att du tog lite damage när du rammla ut från en bil. Detta är ett exempel på att man abusar sina perms.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag har tidigare varit SV innan wipen och då så gjorde jag det lättare för staff teamet genom att banna eller kicka folk som förstör rpn och begår regelbrott men när man väl bannar/kickar/revvar så ska man Alltid ha klipp och ifall man vill förlägna bannen så skickar man in ett klipp I förlägning ban. Samt kan jag alla Sv kommandos vilket är:
/Svban (id) (anledning)
/Kick (id) (anledning)
/revive (id) (återvänder någon till liv)
/toggleid (ser folks id över deras huvud)
/sv (skriver I SV chatt)
/dv (dvar en bil)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som sv ska man inte va korrupt eller abuse sina perms utan man blir sv för att kunna banna/kicka folk för att underlätta det för staffs och inte bara abuse denna roll ett exempel på sv-abuse är att man tex inte bannar sin vän som begår grova regelbrott bara för att det är ens vän och när jag var sv så var jag aldrig korrupt eller jag abusade aldrig mina perms utan använde de rätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka