Nekad 1.Schimpansen | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Schimpansen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Shimpansen

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Larsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ugn, smart, lojal – håller huvudet kallt i stressiga lägen, tänker efter innan beslut och sviker aldrig sina närmaste orädd, listig, tyst – räds inte risker, hittar smarta lösningar och håller låg profil snabb, försiktig, pålitlig – reagerar snabbt när det behövs, tar inga onödiga risker och går att lita på i alla lägen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växte upp i en svår miljö och fick tidigt lära sig att ta hand om sig själv. han har lärt sig hur man undviker problem och vilka man kan lita på. han är försiktig och håller sig oftast i bakgrunden. i framtiden vill han få ett bättre liv och tjäna pengar på sitt sätt. han vill bygga upp ett namn och ha mer kontroll över sitt liv istället för att jobba åt andra. målet är att bli respekterad och slippa ta för stora risker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös och realistisk rp där jag följer reglerna och spelar min karaktär på ett trovärdigt sätt. jag försöker skapa roliga och spännande scenarion som inte bara är bra för mig utan också för andra spelare. jag samarbetar gärna med andra och är öppen för olika typer av rp.jag är aktiv, har tålamod och försöker alltid hålla en bra stämning på servern. jag undviker onödigt bråk och fokuserar på att göra rp:n så rolig och rättvis som möjligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara försöker vinna själv i ett scenario, utan också tänker på att den andra parten ska få ett bra och rättvist rollspel. Det handlar om att skapa en realistisk och balanserad situation där båda parter får spela ut sina roller på ett bra sätt.I praktiken kan det innebära att man ibland accepterar att förlora, till exempel bli gripen eller rånad, om det är det mest logiska i situationen. Man undviker att spela orimligt eller “powergame:a” bara för att vinna, och fokuserar istället på ett bra och trovärdigt scenario för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var ny till FiveM gjorde jag vissa misstag, till exempel powergaming och att jag inte alltid följde alla RPregler korrekt. Då jag inte visste att det var fel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några viktiga regler på servern är till exempel sunt förnuft, fearRP, metagaming och copping/logging (CLOG). Sunt förnuft innebär att man ska agera realistiskt och logiskt i alla situationer. FearRP betyder att man ska visa rädsla och agera trovärdigt när man blir hotad, till exempel om någon riktar ett vapen mot dig. Metagaming innebär att använda information som man fått utanför spelet i spelet, vilket inte är tillåtet. CLOG/Combat logging innebär att man inte får lämna spelet för att undvika en situation, till exempel en pågående RP-situation eller gripande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka